Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

La aniversarea a 10 ani WatchShop.ro anunță extinderea în offline și creșterea segmentului de distribuție

WatchShop.ro aniversează 10 ani de la momentul lansării și anunță o schimbare de strategie. Alături de dezvoltarea business-ului online, WatchShop.ro se va axa, în perioada următoare, pe extinderea în offline și pe creșterea segmentului de distribuție. „Suntem de 10 ani pe o piață foarte competitivă, pe care am crescut constant și am ajuns la o maturitate a business-ului care ne oferă încrederea că putem replica în offline un model de succes din online. Odată cu extinderea în magazine fizice, ne apropiem și mai mult de clienții noștri, care, astfel, pot vedea și testa produsele înainte de a le cumpăra, și targetăm, în același timp, o altă categorie de clienți, care preferă achizițiile în offline”, precizează Dragoș Diaconu (foto), CEO WatchShop.ro.

În această vară, WatchShop.ro a deschis primul magazin fizic, în AFI Cotroceni, din București, în urma unei investiții de 35.000 de euro. Retailerul operează și un showroom în București, în Banu Manta Nr.60.

Noua direcție vine ca un pas firesc în dezvoltarea business-ului și a fost determinată de dorința de a ușura și mai mult accesul pasionaților de ceasuri la produsele și serviciile WatchShop.ro.

Până la finalul anului, WatchShop.ro are în plan să colaboreze cu 25 de magazine în care va vinde brandurile importate exclusiv în România (William S., Ingersoll, Accurist și Sekonda), având astfel o acoperire reprezentativă la nivel național. Totodată, compania vizează extinderea portofoliului de branduri importate exclusiv, pe care le va distribui pe toate canalele de vânzare.

În prezent, WatchShop.ro deține o cotă de peste 20% din piața de ceasuri online.

Reduceri de până la 80% și 10 ani garanție pentru ceasurile cumpărate în campania aniversară

Pentru a marca 10 ani de activitate, WatchShop.ro desfășoară o campanie aniversară cu promoții la mii de produse, a doua cea mai importantă din an, după Black Friday, cu reduceri de până la 80%. Campania are loc în intervalul 26 septembrie – 30 septembrie și include atât branduri care nu beneficiază în general de reduceri, cum ar fi Ingersoll, Vostok-Europe, Sekonda, Suunto și Fossil, dar și brandurile care se află în topul vânzărilor WatchShop: Garmin, Tissot, Casio, Seiko și Citizen.

Toate ceasurile achiziționate de la WatchShop.ro în primele 2 zile ale campaniei vor beneficia de o perioadă de garanție de 10 ani.

Cum s-a schimbat piața de ceasuri online în 10 ani

Cea mai importantă schimbare din ultimii 10 ani în orologerie pe piața locală a ținut de bugetul pe care românii sunt dispuși să îl aloce pentru achiziția de ceasuri.

Pe de-o parte, a crescut puterea de cumpărare a românilor, iar acest lucru s-a reflectat și în valoarea medie a comenzii. Pe de altă parte, a crescut încrederea în comerțul online și clienții au început să aibă curaj să comande produse mai scumpe de pe Internet. Dacă în urmă cu 10 ani, clienții erau dispuși să aloce aproximativ 200-300 lei pentru un ceas, acum comanda medie este de 100 de euro pentru un ceas. Practic, într-un deceniu, valoarea medie a unui ceas achiziționat online s-a dublat”, precizează Dragoș Diaconu.

La WatchShop.ro ne dorim să oferim mult mai mult decât un preț competitiv; ne concentrăm pe serviciile extra pe care i le putem oferi clientului. Unul dintre aceste servicii este returul extins de 365 zile, care continuă să contribuie la educarea clienților, având rolul de a crește încrederea în online și de a elimina bariera legată de faptul că produsul cumpărat nu este văzut fizic decât după achiziție. Un altul este programul Noul ceas, supranumit și rabla pentru ceasuri, program exclusiv WatchShop.ro, prin care oferim clienților un discount la achiziția unui ceas nou, dacă aduc unul vechi. De asemenea, ceasornicăria proprie are rolul de a asigura o calitate crescută a serviciilor post-vânzare pentru clienți”, precizează Dragoș Diaconu.