Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Ioan Cocan și Marius Hanganu, fondatorii Tremend, vând compania către Publicis Sapient, direcţia de transformare digitală a grupului Publicis

Publicis Groupe achiziționează Tremend, companie înființată în anul 2005 de către Ioan Cocan și Marius Hanganu (foto). Astfel, Tremend, care are sediul central în Bucureşti, va deveni cel mai nou centru global pentru Publicis Sapient.

Tremend activează de peste 16 ani în consultanță, strategie și implementare pentru proiecte software și management de produs, având în prezent peste 650 de experți în inginerie software, prin care deservește clienți din sectorul financiar, automotive, telecomunicații, healthcare, tehnologie și educație, având peste 700 de proiecte implementate.

Nigel Vaz, CEO Publicis Sapient susţine că „alăturarea Tremend la Publicis Sapient reprezintă o extindere puternică a modelului nostru global de livrare distribuită și ne așteptăm să creștem rapid atât echipa, la 2.500 de experți până în 2025”.

La rândul său, Arthur Sadoun, președinte și CEO al Publicis Groupe, explică faptul că„în contextul unei cereri în continuă creștere pentru servicii de transformare digitală a afacerilor, Publicis Groupe își extinde expertiza în Europa pentru a-și servi mai bine clienții și a-i ajuta să obțină un avantaj competitiv în zona de comerț. Alăturarea companiei Tremend va extinde capacitățile de inginerie agilă ale Publicis Sapient și va diversifica amprenta geografică. După joint venture-ul inovator lansat cu SCB în decembrie, în Asia de Sud-Est, acesta este un nou pas în expansiunea internațională a Publicis Sapient”.

Publicis Groupe se bazează pe zece expertize concentrate în patru activități principale: Comunicare, Media, Date și Tehnologie. Grupul este prezent în peste 100 de țări, cu 80.000 de angajaţi.

Publicis Sapient se poziţionează ca o companie ce oferă servicii de transformare digitală de business, fiind centrul de transformare a afacerilor digitale al Publicis Groupe, cu 20.000 de oameni și peste 50 de birouri în întreaga lume.