Gabriela STĂNICĂ, Chief Information, Data Officer & eCommerce Director – Carrefour România @ GALA DIGITAL TRANSFORMATION 2022 by COMUNICAȚII Mobile
* BEST DIGITAL TRANSFORMATION OFFICER AWARD
– Gabriela STĂNICĂ, Chief Information, Data Officer & eCommerce Director – Carrefour România
Mulțumesc pentru premiu și sunt onorată că primesc acest premiu de la o comunitate de elită.
Cred că recunoașterea din seara aceasta evidențiază faptul că, dacă ai în spate o echipă puternică de tehnologie, și serviciile furnizate de Carrefour Romania sunt la nivelul așteptat de clienți.
Cu ajutorul partenerilor noștri din domeniul IT, Carrefour Romania a putut să implementeze o aplicație care aduce business în companie. Am fost primii care am introdus această aplicație și a venit atunci când a trebuit, fiind lansată înainte de pandemie.
Noi ne-am propus ca, la nivel de grup, Carrefour Romania să fie primul din grup care aduce tehnologie în activitatea desfășurată.
Transformarea digitală a fost comunicată la nivelul board-ului grupului și board-ului subsidiarei din România. Tehnologia este pe buzele tuturor. Eu mă bucur să fiu în retail într-un moment în care ei recunosc că, fără tehnologie, retailul nu poate exista și nu se poate transforma.
VIDEO
Așadar, în următorii trei ani, veți asista la o transformare și mai accelerată a retailului pe mai multe zone.
Aș menționa trei aspecte pe care noi le înţelegem prin transformare digitală.
În primul rînd, tehnologia ne va ajuta să creștem și să găsim noi canale de business. Am intrat în zona de retail media și, într-adevăr, colectăm date și le monetizăm cu partenerii noștri. Suntem primul retailer din Europa care procedează în această direcție, cu respectarea legislației GDPR în vigoare.
A doua zona în care aplicăm deja tehnologia și o vom face în continuare este eficiența operațională.
Avem peste 15.000 de angajați și peste 50.000 de produse la raft, cu prețuri în schimbare, care nu se pot face manual sau semiautomat. Ne trebuie tehnologie puternică, care să ne țină acolo și să eficientizăm procesele din magazine și depozite.
A treia zonă este cea de comerț electronic. Noi ne-am triplat cifra de afaceri în e-commerce în ultimii doi ani și ne-am îmbunătățit profitabilitatea și investim foarte mult în tehnologie pentru a îmbunătăți experiența clientului, atât în zona de digital e-commerce, cât și în zona de interacțiune cu magazinele noastre.
Prin Bringo, avem livrare la 60 și 90 minute, timpi pe care nu i-am putea obține fără o tehnologie puternică în spate. În 2023, planificăm să ajungem la 15 minute și 30 de minute termen de livrare.