Erste Group susţine fenomenul eSports prin parteneriatul cu Riot Games

Erste Group colaborează cu Riot Games, dezvoltator de jocuri şi organizator de turnee eSports, pentru a susţine dezvoltarea sporturilor electronice pe pieţele principale ale grupului bancar din Europa Centrală şi de Est. Erste Group preia rolul de Partener Principal oficial al Finalei LEC Playoffs, cel mai important joc din liga europeană pentru primul titlu League of Legends al Riot Games.

Sezonul de vară – Summer Split – al seriilor eliminatorii din LEC va avea loc la sfârşitul lunii august. Pentru echipele participante, aceste jocuri vor fi şi o rampă de lansare spre „Worlds”, campionatul mondial al League of Legends. Titlul este distincţia supremă în eSports, practicate de peste 100 de milioane de jucători în fiecare lună.

„Vrem să valorificăm potenţialul supra-regional al sporturilor electronice, să ajutăm comunităţile acestora să relaţioneze mai strâns, dincolo de graniţele fiecărei ţări, în special în această perioadă dificilă, şi să contribuim la consolidarea cadrului în care această nouă mişcare să se poată dezvolta în continuare,” explică Peter Bosek, Chief Retail Officer al Grupului Erste.

În calitate de sponsor al LEC Playoffs, grupul bancar cu sediul în Viena, prezent pe şapte pieţe din regiunea ECE, îşi propune să genereze un număr mare de activări pe toate canalele. Punctul de pornire este un scurt film emoţionant care transpune îndemnul Erste #believeinyourself în sfera sporturilor electronice. Clipul prezintă publicului scepticismul şi criticile cu care se confruntă sporturile electronice, aflate abia la începuturi, şi ilustrează dificultăţile emoţionale pe care le întâmpină tinerii profesionişti în eSports.

Agenţia de marketing sportiv Jung von Matt/SPORTS asigură Grupului Erste consultanţă privind implicarea sa în eSports. Parteneriatul dintre Grupul Erste şi Riot Games era lansat încă din sezonul de primăvară al LEC Playoffs, dar izbucnirea pandemiei de Covid-19 a impus o schimbare în comunicarea sponsorizării şi în activităţile legate de viitoarele etape eliminatorii. „Bineînţeles că initial ne-am imaginat un debut cu totul diferit pentru sponsorizarea noastră. ESports nu înseamnă doar ceva mai mult spaţiu publicitar pentru noi, ci o platformă pentru adevarate parteneriate,” subliniază Martin Radjaby-Rasset, Head of Brand Strategy and Communications în Grupul Erste.