Site icon Revista COMUNIC@ŢII Mobile

COVID-19 | Noi măsuri luate de HUAWEI pentru evitarea deplasării utilizatorilor

Huawei asigură livrare gratuită door-to-door pentru toți utilizatorii, chiar și pentru cei care nu dispun de o garanție a produselor, o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază și disponibilitatea unui număr de WhatsApp pentru contact rapid.

Încă de la începutul lunii martie, am lansat campania de extindere a garanției până pe 15 iunie, precum și serviciul door-to-door, punând la dispoziție în timp real servicii cât mai aproape de nevoile actuale ale utilizatorilor noștri. Mai mult, acum facem încă un pas pentru a le asigura acestora o platformă de comunicare cât mai amplă și soluții rapide de conectare cu reprezentanții noștri, oricând aceștia au nevoie de suport, prin intermediul rețelelor sociale sau prin folosirea liniilor telefonice disponibile. Totodată, pentru evitarea deplasărilor, serviciul door-to-door a fost extins și pentru dispozitivele care nu se mai află în garanție.”, declară Robert Zhao, Service Director, Huawei Romania.

30% reducere pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază

Între 27 aprilie și 27 mai, HUAWEI oferă o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază în centrele de service disponibile pentru utilizatori.

Serviciul door-to-door, gratuit pentru toate dispozitivele HUAWEI, chiar și pentru cele care nu dispun de garanție, începând din 27 aprilie

HUAWEI extinde serviciul door-to-door deja disponibil pentru utilizatorii care dețin produse aflate în garanție. Între 27 aprilie – 27 mai, preluarea de la domiciliu a dispozitivelor care au nevoie de asistența specialiștilor din centrele de service este gratuită pentru toate dispozitivele HUAWEI, inclusiv pentru cele care nu dispun de garanție. Serviciul door-to-door a fost deja lansat și acoperă toate categoriile de produse HUAWEI: smartphone-uri, laptop-uri, tablete, ceasuri inteligente, routere și modemuri, transportul fiind gratuit.

Puteţi solicita serviciul door-to-door în următoarele moduri:

De asemenea, serviciul VIP HUAWEI este disponibil pentru utilizatorii care își doresc să eficientizeze potențialul noilor dispozitive HUAWEI în cel mai scurt timp. Acest serviciu include asistență pentru transferul datelor, o experiență completă de instalare a aplicațiilor, configurarea noilor dispozitive HUAWEI cu un ID Huawei și spațiu de stocare gratuit în Cloud, valabil pentru smartphone-urile lansate în această primăvară, începând cu P40 lite. Serviciul VIP HUAWEI se aplică smartphone-urilor care dispun de AppGallery și HUAWEI Mobile Services.

Pentru toate dispozitivele disponibile în portofoliul HUAWEI – smartphone-uri, laptop-uri, tablete, dispozitive purtabile, audio și routere – a căror garanție expiră în perioada 15 martie – 14 iunie 2020, compania prelungește gratuit garanția produselor până pe data de 15 iunie 2020.

Huawei Customer Service Center, situat în Strada Nicolae Bălcescu nr.23A, București, a fost redeschis și funcționează cu program special. În cadrul service-ului autorizat din București, sterilizarea produselor se face cu ajutorul unui dispozitiv UV care îndeplinește toate normele de igienă impuse de contextul actual.

Igienizare în 5 pași:

Exit mobile version