Coronavirus | Rețeaua de sănătate REGINA MARIA face consultații medicale online prin Clinica Virtuală

Abonații rețelei de sănătate REGINA MARIA pot accesa în continuare serviciile medicale de care au nevoie, prin platforma online Clinica Virtuală, chiar şi în contextul generat de evoluția pandemiei COVID-19. Noul serviciu este dezvoltat împreună cu Microsoft România.

Consultațiile online sunt urmate de un raport medical care conține, după caz, și indicații de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea rețetelor prescrise. Consultația este salvată în dosarul medical al abonatului, asigurând astfel continuitatea urmăririi medicale a pacientului. Momentan, serviciul beneficiază de disponibilitatea a peste 100 de medici, din specialități precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică și consiliere nutriție.

Clinica Virtuală REGINA MARIA poate fi accesată de către abonați fără niciun cost suplimentar, conform abonamentului, direct din aplicația ”Contul meu”, atât din browserul calculatorului, cât și din aplicația mobilă. Discuția cu medicul va fi facilitată de Microsoft Teams, aplicație care se poate descărca gratuit înainte de consultație.

În cele mai grele perioade, medicina rămâne un domeniu vital, care trebuie să se adapteze, cu agilitate și responsabilitate, la toate provocările – chiar și la cele cu care ne confruntăm toți pentru prima dată. Suntem alături de pacienții și abonații noștri, pentru care am dezvoltat într-un timp extraordinar de scurt cea mai complexă soluție medicală virtuală de pe piață, conectată la istoricul medical al fiecărui pacient, cu consultații și recomandări care vor fi la rândul lor salvate în dosarul medical electronic al pacienților. În acest fel, asigurăm continuitatea îngrijirii medicale chiar și pe perioada izolării, pentru că sănătatea nu poate fi pusă pe pauză.”, declară Fady Chreih, CEO Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

 „Ultimele două săptămâni, dar și starea de maximă urgență provocată, au însemnat un adevărat efort inspirațional din partea tuturor celor implicați în dezvoltarea și implementarea acestei soluții, ajungând de la stadiul de idee la implementare în mai puțin de 10 zile. Este un angajament solid pe care ni l-am însușit, acela de a oferi infrastructura tehnologică necesară tuturor comunităților în care ne desfășurăm activitatea, sprijinind organizațiile să realizeze mai mult. Cu această ocazie, efortul nostru s-a concentrat pe sprijinul oferit pacienților pentru a primi sfaturi relevante de sănătate și pe sprijinul oferit medicilor de a oferi îngrijire la distanță, eliminând în același timp necesitatea de expunere și deplasare care pot fi evitate.”, subliniază Violeta Luca, Director General Microsoft România.

Pacienții vor putea realiza o programare medicală online de pe desktop sau aplicația mobilă, dar și prin Call Center, programarea fiind ulterior confirmată printr-un e-mail cu o invitație de întâlnire pe aplicația Teams. La ora stabilită, atât medicii cât și pacienții vor intra în întâlnire, pe Teams, pentru o experiență față-în-față în timp real, doar dând click pe linkul din invitație.

Clinica Virtuală REGINA MARIA a fost lansată cu prioritate pentru abonați și testată într-un proiect pilot, iar în zilele următoare va fi accesibilă gradual tuturor companiilor abonate. În câteva zile, serviciul va deveni disponibil pentru toți pacienții REGINA MARIA, abonați sau neabonați.