Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib dla gospodyni domowej ciekawy matrimoniale ploiești

Adrian COMĂNESCU, Consiliul Concurenței @ DIGITAL TRANSFORMATION GALA 2021: Ne uităm cu atenție la sectorul serviciilor de intermediere a livrărilor online, la serviciile de comercializare în mediul online a produselor turistice și la sectorul serviciilor de intermediere online la cazare și a publicității în mediul online

Adrian COMĂNESCU, DIRECTOR DIRECŢIA SERVICII – CONSILIUL CONCURENŢEI @ DIGITAL TRANSFORMATION GALA by COMUNICAȚII Mobile 2021, ediția a 18-a anuală, organizată de către DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTV.ro pe 10 decembrie 2021.

Din punctul de vedere al Consiliului Concurenței, 2021 a fost un an al provocărilor, un an al depășirii provocărilor ridicate de contextul pandemic și, în același timp, un an al adaptării.

LIVE

Observ, din intervențiile invitațiilor galei, că există concurență pe piață, cum este în cazul telecomunicațiilor, unde reprezentatul Orange România a afirmat că există presiune pe costuri. Ne bucură această situație pentru că este în beneficiul consumatorilor, care astfel vor avea acces la servicii de calitate și la prețuri bune.

În ceea ce privește politica de concurență la nivelul UE, aceasta este în continuă transformare. 

Începând cu anul 2019, când a intrat în vigoare Regulamentul privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online, acum ne aflăm în fața unor propuneri legislative la nivel european referitoare la digital market act și digital service act. Digital market act reprezintă un instrument de reglementare ex ante, care vizează platformele online cu o putere de piață sistemică, iar digital service act reprezintă un instrument legislativ de aprofundare a pieței interne și de clarificare a responsabilităților furnizorilor de servicii digitale în moderarea conținutului online.

Consiliul Concurenței se uită cu atenție la sectorul serviciilor de intermediere a livrărilor online, la serviciile de comercializare în mediul online a produselor turistice și la sectorul serviciilor de intermediere online la cazare și a publicității în mediul online.

Avem trei instrumente pe care le-am folosit încă de acum aproape un an de zile și am făcut solicitări de informații către jucători mari, cum ar fi Amazon, Facebook sau TikTok și, într-un timp relativ scurt, și-au desemnat avocați pentru reprezentare în România.

Avem o comunicare cu acești jucători prin intermediul avocaților și obținem informațiile de care avem nevoie pentru realizarea analizelor respective. Nu-i putem obliga să-și deschidă o subsidiară în România.

Pentru 2022, Consiliul Concurenței vrea să finalizeze cele trei investigații amintite anterior din zona online. 

Scopul nostru nu este să dăm amenzi, ci să înțelegem piețele, să le analizăm și, dacă sunt deficiențe, să le corectăm.