Platforma de eCommerce-as-a-service, CloudCart, se lansează în România și va oferi, pe lângă soluțiile standard de eCommerce, și campanii de marketing prin e-mail, integrarea cu platforme sociale, abonamente la newsletter și analize despre comportamentul utilizatorilor și performanța magazinelor online, anunță CEO-ul Nikolay Iliev.
Platforma de e-commerce CloudCart a fost fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria și are, în prezent, peste 1500 de clienți unici în regiune.
Compania oferă un software prin care se poate automatiza crearea de magazine online, precum și un ecosistem de parteneriate, instrumente și servicii de asistență dedicate fiecărei piețe, pentru a acoperi nevoile operaționale zilnice ale comercianților online.
Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin 3 piețe cheie – Bulgaria, România și Grecia. În România, compania colaborează deja cu cca. 10 magazine active și intenționează să-și consolideze prezența prin parteneriate cu bănci și alte companii. Pe termen mediu, CloudCart vizează extinderea în Serbia, Bosnia Herțegovina și Croația.
Platforma include, în prezent, peste 1500 de firme, industriile principale fiind tehnologie, fashion și beauty. În anul 2022, comercianții care au utilizat platforma CloudCart au înregistrat vânzări cumulate de până la 300 milioane euro. Cele mai solicitate cinci categorii de servicii sunt personalizare UX/UI, creare de landing pages, configurarea inițială a magazinului, servicii de migrație și o varietate de servicii de marketing oferite prin rețeaua partenerilor.