Clienţii Raiffeisen Bank îşi pot deschide un cont curent 100% online prin identificare video

Raiffeisen Bank a obținut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea României pentru procesul digital de deschidere de cont curent cu identificare video, disponibil în aplicația Smart Mobile. 

Deschiderea de cont 100% online se realizează  prin aplicația Raiffeisen Smart Mobile din App Store/ Google Play. Iată care sunt paşii: un click pe “Hai și tu la Raiffeisen Bank”, pozezi actul de identitate și faci un selfie, completezi informațiile solicitate pentru începerea unei relații cu banca. Urmează pasul în care faci cunoștință, printr-un apel video, cu un coleg Raiffeisen Bank. Semneazi electronic contractul, printr-un cod trimis prin SMS şi vei primi direct acasă, prin curier, cardul tău.   

Aplicația Smart Mobile înseamnă pentru clienții persoane fizice Raiffeisen Bank accesul la următoarele operațiuni: plăți în lei sau în valuta, în țară sau în străinatate, plăți facturi de utilități cu ajutorul șabloanelor sau contracte de debitare directă pentru plată automată facturi. De asemenea, pot primi notificări push pentru plățile cu cardul sau încasările din conturile lor și pot verifica soldul fară autentificarea în aplicație, cu ajutorul widget-ului. Tot în Smart Mobile clienții pot deschide conturi noi, pot economisi cu ajutorul depozitelor la termen sau a conturilor de economii, pot subscrie unități ale fondurilor de investiții Raiffeisen Asset Management.    

Cu Smart Mobile clienții eligibili pot obține şi un credit de nevoi personale, 100% online, în mai puțin de 10 minute, susţin oficialii băncii.