Într-un raport lansat recent, compania de analiză IT 451 Research, a apreciat transformarea companiei Vertiv, afirmând că aceasta „s-a remarcat pe piaţa centrelor de date care necesită o structură flexibilă din perspectiva costurilor şi o rapiditate de recompensare,” adăugând faptul că Vertiv este acum „pe punctul de a beneficia de deţinerea portofoliului larg de produse şi de prezenţa globală pe o piaţă provocatoare, dar în plină expansiune, aşa cum este cea a centrelor de date”.
“Vertiv s-a restructurat pentru a deveni o companie mai flexibilă şi mai agilă, prin îmbunătăţirea coordonării dintre departamentele de inginerie şi marketing la nivel regional,” se arată în raportul realizat de Daniel Bizo, analist principal pe servicii de centre de date şi infrastructură la 451 Research. “Noua echipă de conducere a companiei a demonstrat că este capabilă să dea un suflu nou organizaţiei pentru a-şi îmbunătăţi marjele şi a se alinia la realitatea pieţei.”
Raportul reprezintă una dintre primele evaluări complete ale analiştilor asupra companiei Vertiv, de la vânzarea sa către Platinum Equity, de acum aproximativ trei ani şi apreciază agilitatea crescută a companiei în cadrul operaţiunilor sale globale şi a strategiei de creştere eficientă – inclusiv achiziţiile din 2018 şi o atenţie sporită oferită canalelor de vânzări.
În raport se menţionează, de asemenea, modificările pe care Vertiv le-a adus programului pentru parteneri (VPP), în special accentul pus pe simplificarea şi eficientizarea experienţei Vertiv pentru parteneri.
“Suntem mândri să vedem că munca şi viziunea companiei noastre dau rezultate, atât pentru Vertiv, cât şi pentru clienţii noştri, dar încă mai avem multe de făcut,” a declarat Rob Johnson, CEO-ul Vertiv. “După cum se arată în Raport, tehnologiile anticipate şi neanticipate au potenţialul de a perturba industria noastră. Obiectivul Vertiv este de a valorifica agilitatea noastră, astfel încât să putem ajuta clienţii să profite de aceste transformări şi să prospere.”