Banca Transilvania extinde opțiunea de self-banking BT Visual Help pentru clienții companii, aşa încât aceştia îşi pot gestiona de acum înainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business. „Ne bucurăm să extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au încurajat foarte mult rezultatele obținute de la lansare: peste 50.000 de clienți persoane fizice au apelat la BT Visual Help în decurs de şase luni. Împreună cu CallVU vom continua în perioada următoare lansarea de opțiuni noi pentru clienții noştri”, precizează Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Prin BT Visual Help, dacă un client apelează numărul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmează paşii indicați în mesajul înregistrat şi accesază linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzacționare pe card, îşi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia.
De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/către echipa Call Center diverse fişiere în timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce facilitează soluțiile rapide.
Lansată la Banca Transilvania în aprilie a.c. datorită parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, opțiunea este deja disponibilă pentru clienții persoane fizice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care BT colaborează pentru a lansa oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.
“Focusul Băncii Transilvania pentru a inova şi lansa noi servicii pentru clienți este o experiență foarte plăcută pentru noi. Suntem bucuroşi să fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea şi lansarea de soluții inovative împreună cu banca”, precizează Ori Faran, Chief Executive Officer – CallVU.