Meli Melo devine al șaselea client VTEX pe piața din România

VTEX extinde numărul de clienți din România și adăugă în portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion și decorațiuni Meli Melo. „În ultimii 3 ani, la VTEX, am investit milioane de dolari în ceea ce noi numim modulul de internaționalizare: multicurrency, multicatalog, transport global etc. În urmă cu două luni, am încorporat o nouă caracteristică în platformă, ce permite traducerea întregului catalog de produse în orice limbă, iar acest lucru le oferă companiilor un avantaj semnificativ”, precizează Rafael Campos (foto), Sales VP pentru Europa la VTEX.

Noul website al Meli Melo, ce încorporează platforma unificată de ecommerce VTEX, va deveni operațional la începutul lunii septembrie. Prezența platformei VTEX în centrul activității comerciale online a Meli Melo va permite accelerarea extinderii internaționale a retailerului și va oferi clienților o experiență online îmbunătățită.


Folosind platforma VTEX, Meli Melo va avea toate resursele pentru lansarea de site-uri web proprii în mai multe țări, în doar câteva zile, fără niciun efort în ceea ce privește componenta de IT.

Cu soluția VTEX, folosind doar partea de back-end, prin configurații, orice retailer poate stabili noi prețuri, în orice monedă, poate selecta produsele pentru vânzare din catalogul disponibil și poate alege piețele în care dorește să vândă.

Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăznețe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe piața România și care să ne permită dezvoltarea internațională. Această platformă va fi integrată pentru a deservi mai multe țări, urmând să o lansăm în România la începutul lunii septembrie și în alte țări începând cu ultima parte a anului”, precizează Alina Mitrică, B2B și ecommerce manager la Meli Melo.

Strategia VTEX vizează atingerea unui număr de 8 clienți până la finalul acestui an și 15 până la sfârșitului anului viitor.

Piața românească are un mare potențial pentru VTEX și pentru strategia noastră de expansiune, așa că am dublat bugetul de investiții destinat României, față de estimarea inițială. De asemenea, în următorii doi ani, planificăm să dublăm din nou investițiile”, precizează Rafael Campos, menționând că, doar anul acesta, investițiile pe piața din România vor depăși 200.000 de euro.