Veniturile Vodafone România au scăzut cu 2,1% în ultimul trimestru din 2020

Vodafone România a înregistrat venituri din servicii în valoare de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, în scădere cu 2,1% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la o bază de clienți (inclusiv IoT) de 11 milioane de clienți.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, precizează, la anunţarea rezultatelor financiare, că: „În trimestrul precedent, am dovedit că suntem un partener preferat și important în ceea ce privește digitalizarea sistemului educațional românesc. Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educația digitală pentru copii și de a reduce decalajele dintre diferite zone ale țării. Ca furnizor în cadrul licitației coordonate de Ministerul Educației și Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet. Pe lângă aceste dispozitive, este important de menționat faptul că alte câteva zeci de mii de tablete au fost furnizate de Vodafone România în cadrul proiectelor educaționale inițiate la nivel local de instituții și ONG-uri. În plus, Vodafone România s-a implicat în programul național „Internet în școli”, reușind conectarea la internet a sute de școli din România în doar câteva săptămâni. Prin intermediul susținerii, dispozitivelor, conexiunilor și cunoștințelor pe care le investim în digitalizarea țării noastre, aducem o contribuție semnificativă digitalizării României.

Este important să demarăm reconstrucția societății noastre și să începem să lucrăm la redresarea economică, deoarece avem această oportunitate uriașă de a construi o societate și o economie mai bune și mai reziliente ce susțin incluziunea. Având în vedere că sectorul telecomunicațiilor are un rol cheie, dar și faptul că am văzut începutul construcției acestor planuri, considerăm că există oportunități extraordinare în mai multe domenii, precum asigurarea suportului și a condițiilor optime pentru dezvoltarea infrastructurii de rețea, digitalizarea sectorului de activități esențiale cum ar fi educația și sănătatea, dar și infrastructura de telecomunicații.”.