Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib padthaibaannaa.fi omin kasin mielenkiintoinen matrimoniale ploiești

Sergiu Russu, Oracle: Prioritățile companiilor românești sunt managementul datelor, modernizarea aplicațiilor de business și implementarea unor soluții inteligente de securitate

Un studiu recent efectuat de specialiştii de la IDC, în opt state europene (România, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Grecia, Croația și Serbia) identifică prioritățile de afaceri din regiunea Europa Centrală și de Est, după cum urmează:

  • Îmbunătățirea performanței de afaceri (72%)
  • Reducerea costurilor (71%)
  • Servicii mai bune pentru nevoile clienților (71%)
  • Securizarea afacerii (securitate cibernetică (69%)
  • Maximizarea forței de muncă (62%)

Prioritățile de afaceri, în funcție de țară, conform sondajului din Europa Centrală și de Est:

”Primele trei priorități de afaceri au un nivel de importanță aproape egal pentru respondenți. Alegerile pe care le fac variază adesea între obiectivele pe termen scurt, menite să protejeze afacerea, și investițiile care sprijină dezvoltarea companiei pe termen lung. Soluțiile IT – în special cloud, managementul datelor și soluțiile de analiză a datelor – vor juca un rol esențial pentru companiile care doresc să-și echilibreze aceste compromisuri și să-și atingă, totodată, obiectivele.”, comentează Răzvan Savu, Senior Consultant pentru IDC în Europa Centrală și de Est.

Pandemia de COVID-19 a accelerat adoptarea soluțiilor de tip cloud computing în rândul companiilor și instituțiilor din regiunea ECE. Pentru multe organizații, serviciile cloud s-au dovedit a fi cea mai bună soluție în timpul stării de urgență, cât și în perioada care i-a urmat, se mai arată în studiul IDC, sponsorizat de Oracle.

La rândul său, Sergiu Russu, Director Vânzări Tehnologie, Oracle România, este de părere că ”prioritățile companiilor românești sunt managementul datelor, modernizarea aplicațiilor de business și implementarea unor soluții inteligente de securitate, după cum reiese din studiu. Se poate observa că acestea nu sunt, de fapt, obiective distincte, ci sunt strâns legate între ele: modul în care colectezi, utilizezi și protejezi datele. În general, acesta este nucleul inteligent care poate asigura agilitatea unei companii. În contextul actual, caracterizat de cel mai mare nivel de volatilitate, singurul avantaj pe care îl putem avea în fața altora rămâne agilitatea, orice altceva vom reuși să creăm va fi într-un final replicat poate chiar mai ieftin mai bun sau mai atractiv. Important de menționat este faptul că Oracle are soluții remarcabile care susțin fiecare dintre obiectivele menționate anterior.”

Întrebați de cerințele lor pentru procesul de transformare digitală, respondenții au indicat cea mai importantă inițiativă în domeniile lor de activitate:

Conform rezultatelor cercetării, aproape trei sferturi (72%) dintre respondenți au ales soluțiile de management al datelor drept cel mai important facilitator pentru atingerea obiectivelor companiei. În același timp, multe companii din regiunea ECE încă se luptă să valorifice puterea datelor pe care le colectează și sunt copleșite de cantitatea de date pe care trebuie să o gestioneze.

Între obiectivele și prioritățile organizațiilor din regiunea ECE și rolul pe care îl au soluțiile IT în a le ajuta să susțină aceste obiective, există o anumită disonanță. Infrastructură veche, date blocate, procese ineficiente sau manuale – toate acestea pot inhiba inovația. Pentru a se pregăti de viitor, companiile ar trebui să depășească aceste provocări. Cum se poate face asta? IDC recomandă executivilor responsabili de procesul decizional să aibă în vedere următoarele etape:

  • Să ia în considerare rolul companiei în economia platformelor.
  • Să prioritizeze reducerea datoriilor tehnice.
  • Să lucreze către un nucleu inteligent.
  • Să simplifice modernizarea procesului pentru a menține complexitatea sub control.
  • Să implementeze infrastructura care îndeplinește cerințele dinamicii de afaceri.
  • Să evidențieze importanța încrederii.
  • Să facă analize ca parte a proceselor decizionale la toate nivelurile.