Contakt lansează o nouă modă – personalizarea huselor de telefoane mobile, cu 99,99 lei

Retailerul Contakt lansează un serviciu de personalizare a huselor de telefon, în parteneriat cu 3MK, brand polonez de accesorii de protecție premium pentru telefoane. Serviciul este disponibil online, dar și offline, în primă fază într-un proiect pilot ce va cuprinde 9 locații, urmând să fie extins până la 100 de locații la nivel național în următoarele luni.

Prețul unic pentru husele personalizate este de 99,99 lei, indiferent de modelul de telefon. În luna noiembrie, Contakt derulează o campanie prin care va oferi cadou un încărcător wireless de birou pentru fiecare husă personalizată achiziționată online.  

Clienții Contakt își pot personaliza husa de protecție a telefonului astfel: aleg modelul telefonului, încarcă fotografia dorită, o repoziționează dacă este cazul pentru a se suprapune în totalitate modelului de husă, iar apoi plasează comanda, proces care poate fi realizat atât de pe contakt.ro, cât și din aplicația Contakt. Conform companiei, produsele pot fi livrate oriunde în țară, iar termenul de livrare variază între 24 și 48 ore de la plasarea comenzii.

„Este primul serviciu de personalizare a huselor de telefon la o calitate premium din România, și în plus, este disponibil pentru livrare în toată țara. Am adăugat în site și un tutorial video, iar pentru suport avem și o linie telefonică directă, unde unul dintre consultanții noștri poate ajuta la finalizarea procesului de comandă”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.     

În locațiile fizice, serviciul de personalizare a huselor durează circa 5 minute și este disponibil în unitățile grupului Contakt amplasate în următoarele centre comerciale: Vivo! Baia Mare, Vivo! Cluj-Napoca, Alba Iulia Mall, Sibiu Shopping City, Ploiești Shopping City, Craiova Electroputere 2, Carrefour Brașov și în București la Băneasa Shopping City și Hoco Park Lake. Compania estimează că în prima parte a anului 2021 serviciul de personalizare va fi extins în aproape 100 de locații din țară.

Reprezentanții companiei anunță că, pentru optimizarea segmentului online, grupul Contakt a investit anul acesta circa 70.000 euro până în prezent. La începutul lunii iunie, compania a migrat magazinul online contakt.ro pe o platformă nouă.

În luna octombrie a fost lansată și aplicația mobilă Contakt, disponibilă gratuit pentru descărcare în App Store, Google Play și Huawei AppGallery. Printre funcționalitățile aplicației Contakt se numără și cea de recunoaștere a modelului de telefon, ceea ce permite sugerarea accesoriilor și gadgeturilor compatibile pentru acesta.

„Pentru 2021, estimăm o creștere semnificativă a comenzilor online și investim constant să dezvoltăm cât mai mult această zonă în perioada următoare. Lucrăm în paralel la un sistem de loializare a clienților, astfel încât aceștia să poată avea acces la diverse beneficii în online și offline”, a adăugat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

Potrivit companiei, în magazinul Contakt sunt disponibile exclusiv online aproape 7.000 de produse unice, urmând ca până la finalul anului să fie depășit pragul de 9.000 de produse.

Contakt este distribuitor de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Grupul a fost fondat în 2002, la Timișoara, şi reunește două branduri de retail: Contakt și Hoco, cu peste 200 de unități deschise în București și 36 de județe, atât în locații stradale cât și în 98% dintre cele mai importante galerii comerciale din România. În prezent, grupul controlat de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda și Marcel Ioftor numără 530 de angajați la nivel național.