foodpanda introduce o nouă funcționalitate în meniul aplicației: butonul Livrare fără contact între utilizator și livrator, ca o nouă măsură de prevenire împotriva răspândirii coronavirusului (COVID-19). Astfel, livratorii pot lăsa comenzile la ușa casei sau apartamentului, evitând orice interacțiune umană și posibil risc.
Pentru ca nouă funcționalitate să fie automat activată, clienții platformei trebuie să efectueze plata comenzii online, cu cardul. Opțiunea este disponibilă în secțiunea Detalii livrare, în pagina de Checkout, iar prin aceasta se transmite direct livratorului să lase comanda la ușă, fără a mai fi nevoie ca utilizatorii să completeze detalii despre modul de livrare fără contact.
Funcționalitatea
este disponibilă clienților foodpanda odată cu ultima versiune a aplicației ce
poate fi descărcată sau actualizată în App Store sau Google Play.
În cazul în care, din diverse motive bine întemeiate, este necesară intrarea în
contact cu livratorii, utilizatorii pot dezactiva noua funcționalitate prin
atingerea butonului de Livrare fără
contact, disponibil în secțiunea Detalii
livrare.
„Încurajăm tot mai mult clienții să efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca măsură de siguranță. Prin noua funcționalitate introdusă astăzi în aplicație, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automată de livrare fără contact cu livratorul, fără a mai introduce de fiecare dată în aplicație instrucțiunile privind modul în care vor să li se livreze comenzile. Vom continua să luăm toate măsurile de siguranță necesare și să le oferim clienților noștri noi opțiuni în contextul evenimentelor legate de răspândirea noului coronavirus, pentru a evita orice posibil risc atât pentru ei, cât și pentru livratorii noștri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.