Cu 1 milion de utilizatori şi o creştere de 400% în S2 2019, România devine a doua cea mai mare piaţă Revolut, după Marea Britanie

Fintech-ul britanicRevolut depășește pragul de 1 milion de utilizatori în România, după o creștere de 400% în a doua jumătate a anului 2019. România devine astfel a doua cea mai mare piață Revolut după Marea Britanie, ocupând a doua poziție și în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, urmată de Franța, Polonia și Irlanda.

Fintech-ul britanic a înregistrat o creștere record pe piața locală și a deschis în medie 3.300 de noi conturi zilnic în ultima jumătate de an.

„Creșterea înregistrată pe piața din România confirmă faptul că le-am oferit românilor un mod mai bun, mai sigur și mai eficient de a-și gestiona banii și de a-și organiza întreaga viață financiară, de la cheltuieli curente la investiții. Peste 1 milion de români au încredere în noi, iar acest lucru presupune în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim serviciile oferite, precum și să diversificăm portofoliul, oferind în același timp un serviciu financiar semnificativ mai bun, care rezolvă probleme reale pentru utilizatorii noștri.”, a declarat Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth CEE – Revolut.

Vârsta medie a utilizatorilor Revolut din România a crescut de la 32 la 34 de ani, iar cei mai mulți provin din mediul urban, București, Cluj, Timișoara și Iași fiind orașele cu cei mai mulți utilizatori.

De la lansarea Revolut pe piața locală, în mai 2018, utilizatorii români au efectuat peste 58 de milioane de tranzacții, cu o valoare totală ce depășește 3,8 miliarde de euro. Dacă imediat după lansare Revolut era folosit ca un card de călătorii, acum românii îl folosesc zi de zi. 62% dintre tranzacții sunt efectuate în țară, iar comercianții preferați sunt Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail, McDonald’s și Auchan.

În topul țărilor unde utilizatorii români Revolut plătesc cu cardul se numără Ungaria, Italia, Marea Britanie și Germania. Călătoriile sunt de altfel unul dintre principalele obiective pentru care românii strâng bani cu ajutorul Vaults, care le permite să rotunjească tranzacțiile efectuate pentru a economisi mărunțișul rămas. Doar anul trecut, au fost deschise peste 214.000 de pușculițe digitale Vaults în care au fost depozitate peste 58 de milioane de euro.

Utilizatorii români folosesc Revolut și pentru serviciul de tranzacționare de acțiuni fără comisioane, care le oferă posibilitatea de a investi în acțiuni ale peste 300 de companii din SUA listate la New York Stock Exchange și NASDAQ. Clienții Metal, care beneficiază de această funcționalitate, au investit până acum peste 12 milioane de euro în acțiuni cu ajutorul Revolut, iar companiile preferate au fost Tesla, Apple, Microsoft, Advanced Micro Devices, Amazon și Facebook.

Compania va lansa şi un produs special dedicat tinerilor, pentru a-şi gestiona mai bine banii, sub supravegherea părinților. Între timp, Revolut își continuă expansiunea globală, urmând ca în lunile următoare să se lanseze pe noi piețe cum ar fi Statele Unite ale Americii, Japonia și Noua Zeelandă.