Page 53 - Revista COMUNIC@TII Mobile Nr. 148
P. 53
Hightech expo
Cum se pot folosi businessurile de Pentru domeniul Marketing
tehnologia digitală pentru a realiza automation & Big Data, cele mai
o conexiune cu consumatorii bazată reprezentative companii au fost
pe emo ie?, Cum po i să-i faci pe Oracle, Ipsos, Vtex, SAS.
clien i să spună „wow”, folosindu-
te de experien ele de tip Disney?, LiFi este un sistem de comunicare
5 strategii cheie pentru a oferi prin intermediul luminii (Visible
consumatorilor exact ceea ce vor, Light Commununication).
dar și multe alte idei magice pentru Asemănător WiFi, este un sistem de
afaceri reale au fost principalele lec ii comunicare bidirec ional wireless,
învă ate de la „tipul de la Disney”. însă dacă Wifi folosește unde radio
pentru a transmite informa ii, LiFi
Și dacă e Customer Experience, folosește lumina LED-urilor.
trebuia să fie și Google, astfel că Siri
Børsum, lider Digital Tranformation Pe scena principală
la Google, a demonstrat cum era IMWorld,
smartphone-urilor, ajunsă la un Harald Burchardt,
deceniu de existen ă, a răsturnat CCO pureLiFi, a
lumea specialiștilor în marketing, arătat participan ilor
obligându-i să regândească o parte din noua
instrumente și strategii pentru noul lume digitală creată de miliardele
tip de consumator. de conexiuni cu ajutorul LED-
urilor. Cu o capacitate de 1000 ori
Din aceeași zonă, a Customer mai mare decât întregul spectru de
Experience, a venit și Nils Liedtke, frecven e radio, LiFi va fi cel mai
Associate Partner McKinsey & mare transmi ător de date în viitorul
Company. Expertul în marketing apropiat, iar Harald Burchardt a
și-a axat sesiunea pe traseul parcurs povestit oamenilor de business
de un consumator din era digitală români tot ce trebuie să știe despre
până la achizi ionarea produsului. această revolu ie din sistemul de
Cum ajung clien ii de azi la decizia comunica ii.
de a cumpăra un produs, dar și ce-i
oprește în a achizi iona un obiect sau Partener principal al edi iei IMWorld
un serviciu au fost întrebări care și-au 2018 a fost Telekom Romania, iar
găsit răspunsuri în fa a publicului de revista COMUNIC@ŢII Mobile a
la IMWorld. fost Partener Media Principal.
septembrie-noiembrie 2018 www.comunic.ro 51