Page 6 - Revista 112
P. 6

dosarMWC 2012

                                                                                                                               Video - www.comunic.ro

MWC 2012 - locul unde
 Content devine Context

                                    A 8-a prezenţă a revistei noastre la Barcelona a
                                    fost o provocare programată, pentru că la venire
                                    ştiam că vom organiza o conferinţă Post MWC,
                                    unde să transferăm ceea ce a fost mai valoros din
                                    Capitala Mondială a Mobilităţii la Bucureşti.
                                    Ediţia din 2012 a MWC a fost un record, cu peste
                                    67.000 de vizitatori, peste 3.000 de CEO şi peste
                                    3.500 de canale media prezente.
                                    Noutăţile tehnologice nu au fost spectaculoase, dar
                                    nici nu au lipsit, iar cele peste 40 de filme
                                    executate de noi în numai 4 zile dovedesc că
                                    agenda pentru Barcelona trebuie făcută cu multe
                                    luni înainte, dacă vrei să fi prezent exact acolo
                                    unde trebuie.
                                    În continuare, vă prezentăm o selecţie mai mult
                                    vizuală decât textuală asupra celor mai relevante
                                    aspecte de la MWC, urmând ca d.voastră să
                                    accesaţi link-urile acestor fotografii din ediţia
                                    electronică a revistei pentru a vizualiza şi filmele
                                    aferente. Încercăm, astfel, să ne adaptăm cerinţelor
                                    unor cititori tot mai grăbiţi, ce nu mai au răgazul
                                    necesar să citească mult şi doresc să primească
                                    maximum de informaţii în cel mai scurt timp, cu
                                    cele mai mici investiţii, dacă se poate...

Pagina 4 ComuniC@Ții mobile, februarie-martie 2012
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11