Page 23 - Revista 107
P. 23

Romtelecom

Romtelecom reduce, cu                                                                              Morgan Stanley va evalua opţiunile Romtelecom
până la 33%, pachetele                                                                             - listare la Bursă sau fuziune cu Cosmote
integrate de servicii
                                                                                                   Romtelecom a ales banca de investiţii Morgan Stanley
Începând din 8 august 2011, Romtelecom           dintre servicii, va plăti în plus, lunar, 1 euro  pentru evaluarea posibilităţilor de dezvoltare a operato-
va oferi clienţilor persoane fizice, noi sau     (fără TVA)/serviciu.                              rului, respectiv posibilitatea listării pe Bursă, propunerea
existenţi, pachete integrate de servicii de      Clienţii pot opta şi pentru pachete care in-      de fuziune dintre Romtelecom – Cosmote şi listarea noii
televiziune, internet şi voce, reduse cu până    clud câte două servicii, respectiv internet       entităţi pe Bursă sau alte opţiuni. Selecţia s-a realizat pe
la 33% din factura totală. Pe baza studiilor     broadband şi voce sau televiziune şi voce, cu     baza acordului dintre acționarii Romtelecom, OTE și
efectuate, operatorul a identificat trei nive-   preţuri între 9 şi 16 euro, fără TVA.             MCSI, din 1 iulie 2011, de a angaja consultanţi pentru
luri principale de consum în funcţie de care     Clienţii care au pachete de două servicii pot     procesul de evaluare a principalelor opțiuni ale acționa -
au fost grupate abonamentele de voce,            trece la o variantă superioară de abonament       rilor (fie fuziunea dintre Romtelecom și Cosmote şi lista-
respectiv internet şi televiziune (prin satelit  pentru 1,5 euro în plus pe lună, fără TVA,        rea noii entităţi la bursă, fie listarea directă a Romtele-
şi IPTV), deja existente în portofoliul          pentru fiecare serviciu.                          com la bursă sau orice alte opţiuni posibile). Morgan
companiei, în 3 tipuri de pachete standard.      Echipamentele aferente serviciilor de voce şi     Stanley va începe negocierea contractului aferent cu
Astfel, noile pachete sunt disponibile în 3      internet din noile pachete sunt oferite cu        Romtelecom.
variante de consum - de bază, mediu şi           chirie zero pe toată durata de utilizare a ser-
avansat - pentru fiecare dintre servicii, care   viciului. Echipamentele aferente serviciului      MyClicknet personalizează navigarea online
pot fi combinate în funcţie de preferinţe.       de televiziune se oferă în chirie, cu plata
Pachetele care includ trei servicii în aceeaşi   lunară începând cu 1,4 euro (fără TVA),           Clienţii serviciilor de internet ai Romtelecom au la dis-
variantă sunt disponibile la tarife între 13 şi  pentru clienţii noi. Tot de la începutul lunii    poziţie, începând cu 28 septembrie 2011, un nou servi-
19 euro, fără TVA, cu până la 33% mai            august, Romtelecom redefineşte pachetele          ciu gratuit, MyClicknet, ce recomandă automat utiliza -
mici faţă de preţurile individuale ale           de bază din grilele Dolce şi Dolce Interactiv,    torilor Clicknet Romtelecom mai multe ştiri, noutăţi,
produselor.                                      disponibile pentru toţi clienţii. Astfel, în      videoclipuri şi alte informaţii online din aria lor de
Dacă un client alege un anumit pachet de         funcţie de tipul de abonament, se introduc        interes. Astfel, atunci când navighează pe web, clientul
trei servicii, dar optează pentru o variantă     până la 17 noi canale, printre care Viasat        care a optat pentru activarea serviciului MyClicknet va
superioară de abonament pentru unul              History, Da Vinci Learning sau MGM.               primi informaţii din zona sa de interes. Acestea vor fi
                                                                                                   oferite utilizatorilor în pagina web personalizată în
Stoica &Asociații va evalua fuziunea                                                               funcţie de interesele şi preocupările sale (la adresa
și listarea la bursă a Romtelecom                                                                  myclicknet.romtelecom.ro) sau prin intermediul unor
                                                                                                   spaţii dedicate din paginile web ale partenerilor, care vor
Romtelecom a angajat firma de avocatură Stoica & Asociații care urmează să ofere consul-           fi adăugate în perioada următoare. De exemplu, un
tanță în procesul de evaluare a principalelor opțiuni ale acționarilor (fie fuziunea dintre        client MyClicknet pasionat de fotografie va avea la
Romtelecom și Cosmote şi listarea noii entităţi la bursă, fie listarea directă a Romtelecom la     îndemână oferte de aparate foto şi informaţii utile din
bursă). Această firmă, care va acționa ca un consultant independent, a fost aleasă dintre          acest domeniu.Clienţii pot opta pentru activarea servi-
firmele de avocatură care au deja un contract cadru pentru servicii de consultanță legală cu       ciului dacă dau curs invitaţiei explicite de conectare care
Romtelecom.                                                                                        apare în timpul navigării pe web. MyClicknet poate fi
De asemenea, Romtelecom va suporta costurile unei expertize juridice, economice și tehni-          activat sau dezactivat oricând doreşte utilizatorul (la
ce oferite de experți ce vor fi angajați de MCSI pentru a asista Statul în procesul de evalua-     adresa myclicknet.romtelecom.ro).
re, cu un buget maxim de 200.000 euro.
                                                                                                   Call center Romtelecom la Bacău,
                                                                                                   pentru servicii externalizate

                                                                                                   Romtelecom Business Solutions a deschis un call center
                                                                                                   pentru externalizarea proceselor de afaceri (BPO) în
                                                                                                   Bacău pentru clienţii companii din ţară şi din străină-
                                                                                                   tate. Compania estimează că până la sfârşitul anului
                                                                                                   viitor va angaja câteva sute de locuitori din zona
                                                                                                   Bacăului, în funcţie de numărul de contracte încheiate.
                                                                                                   Call-center-ul a funcţionat până acum ca proiect pilot,
                                                                                                   având la acest moment câteva zeci de angajaţi. Call
                                                                                                   center-ul se va adresa în special clienţilor companii din
                                                                                                   România, dar şi celor din străinătate, pe termen lung
                                                                                                   obiectivul fiind de a funcţiona 24/7. Managerii Rom-
                                                                                                   telecom vor administra operaţiunile din cadrul call
                                                                                                   center-ului, inclusiv cele de training pentru agenţi, iar
                                                                                                   o companie separată va asigura personalul necesar, în
                                                                                                   funcţie de contractele în derulare. Până în prezent peste
                                                                                                   1.000 companii mari (inclusiv bănci, companii farma-
                                                                                                   ceutice şi de retail şi instituţii guvernamentale) şi peste
                                                                                                   100.000 de IMM-uri au ales serviciile Romtelecom
                                                                                                   Business Solutions.

                                                 august - septembrie 2011, ComuniC@Ții mobile Pagina 21
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28