Page 22 - Revista 107
P. 22
operatori
Cosmote
COSMOTE România lansează Bursele Cosmote,
o nouă campanie, emoţională, de imagine la a doua ediţie
COSMOTE România a anunţat, pe 15 septembrie,
lansarea unei noi campanii de imagine prin care doreşte
să se distanţeze de cursa pentru mii de minute, oferindu-
le românilor, în locul acesteia, nu numai minute pentru
a vorbi, ci şi pentru a asculta. „A venit timpul să
încetăm să mai numărăm minutele – nu fac altceva
decât să marcheze trecerea inexorabilă a timpului. Când
a fost ultima dată când ai ascultat practic ce ţi se spune?
De ce să te grăbeşti să vorbeşti în loc să încerci să îi
înţelegi pe ceilalţi? E timpul să ascultăm. Această nouă
campanie COSMOTE este o campanie care vorbeşte
inimii şi sufletului românilor”, a precizat Costas Operatorul Cosmote România a lansat, pe 15 septembrie, cea de-a doua ediţie a programului
Kapetanopoulos, Marketing & Communication Bursele COSMOTE, proiect ce oferă 5 burse tinerilor talentaţi. Programul se adresează
Director, COSMOTE România. COSMOTE pune tinerilor absolvenţi ai clasei a XII-a din anii 2010 şi 2011, care au fost admişi într-o instituţie
accent acum pe o nouă modalitate de a interacţiona cu de învăţământ superior de stat din România, în cadrul sesiunii de admitere din 2011.
cei de care ne pasă, prin noua campanie de comunicare Compania doreşte ca prin acest program de responsabilitate socială să identifice tineri cu re-
care începe pe 15 septembrie, pe principalele reţele de zultate şcolare foarte bune şi obiective de carieră clar stabilite, pe care să îi sprijine financiar pe
televiziune, la nivel naţional. Prin acest demers, durata studiilor universitare. Cuantumul unei burse este echivalentul în lei a 150 euro/lună,
COSMOTE România îşi propune să devină generator timp de 9 luni (octombrie – iunie) pe an, pe perioada desfăşurării studiilor universitare.
de emoţii în industria telecom, de data aceasta nu Ediţia 2011 a programului Bursele COSMOTE se va desfăşura în perioada 15 septembrie –
numai prin oferte relevante care să surprindă piaţa, ci şi 16 noiembrie 2011, în două etape. Prima etapă, care este şi eliminatorie, se desfăşoară între
printr-un mesaj simplu care să emoţioneze consumatorul: 15 septembrie şi 15 octombrie inclusiv şi presupune completarea şi trimiterea unui dosar de
sentimentele pot călători prin intermediul undelor radio înscriere de către tinerii care doresc să participe la concurs. După ce dosarele vor fi analizate,
pentru a suplini nevoia de empatie a fiecăruia dintre cei 25 de candidaţi selectaţi vor participa la un interviu în faţa unui juriu specializat, în urma
căruia vor fi desemnaţi câştigătorii celor cinci burse. Câştigătorii vor fi anunţaţi în data de
noi. Ideea campaniei aparţine regizorului grec 16 noiembrie 2011. Dosarele de înscriere trebuie trimise în perioada 15 septembrie – 15
Konstantin Pilavios, care a adaptat-o pentru octombrie 2011, fie prin poştă cu confirmare de primire la adresa:
COSMOTE România. Campania a fost realizată de COSMOTE România, Departamentul Corporate Affairs, Splaiul Independenţei nr. 319 G,
Papaya Advertising, care colaborează cu Ogilvy România SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajul 1, Sector 6, Bucureşti, sau prin e-mail la adresa
pentru campaniile de business ale COSMOTE. info@burselecosmote.ro, până la data de 15 octombrie 2011, ora 18.00.
Detalii despre program şi Regulamentul de participare găsiţi pe site-ul www.burselecosmote.ro.
Noua ofertă pentru clienţii comuni
Cosmote-Romtelecom reduce factura
cu 24,8 euro în 10 luni
Noua ofertă lansată de Romtelecom şi COSMOTE
România, pe 10 august, permite abonaţilor comuni ai
celor două companii să economisească 24,8 euro (TVA
inclus) din valoarea facturilor. Astfel, prin noua ofertă
noii clienţi, dar şi cei existenţi vor primi câte 1,24
euro/lună (TVA inclus), timp de 10 luni, de la fiecare
dintre cei doi operatori, pentru abonamentele încheiate
pe o perioadă de 24 de luni. Valoarea totală a reducerii
este de 24,8 euro (TVA inclus): 12,4 euro de la
COSMOTE şi 12,4 euro de la Romtelecom. Reducerea
va fi oferită cumulat cu promoţiile existente, oferta
comună de reducere fiind valabilă până pe 30
septembrie 2011, cu posibilitatea de a fi prelungită.
Pagina 20 ComuniC@Ții mobile, august - septembrie 2011