Page 22 - Revista 107
P. 22

operatori

                                                               Cosmote

              COSMOTE România lansează                         Bursele Cosmote,
    o nouă campanie, emoţională, de imagine                    la a doua ediţie

   COSMOTE România a anunţat, pe 15 septembrie,
lansarea unei noi campanii de imagine prin care doreşte
să se distanţeze de cursa pentru mii de minute, oferindu-
le românilor, în locul acesteia, nu numai minute pentru

      a vorbi, ci şi pentru a asculta. „A venit timpul să
   încetăm să mai numărăm minutele – nu fac altceva
decât să marcheze trecerea inexorabilă a timpului. Când
a fost ultima dată când ai ascultat practic ce ţi se spune?

     De ce să te grăbeşti să vorbeşti în loc să încerci să îi
 înţelegi pe ceilalţi? E timpul să ascultăm. Această nouă

   campanie COSMOTE este o campanie care vorbeşte

       inimii şi sufletului românilor”, a precizat Costas      Operatorul Cosmote România a lansat, pe 15 septembrie, cea de-a doua ediţie a programului
        Kapetanopoulos, Marketing & Communication              Bursele COSMOTE, proiect ce oferă 5 burse tinerilor talentaţi. Programul se adresează
    Director, COSMOTE România. COSMOTE pune                    tinerilor absolvenţi ai clasei a XII-a din anii 2010 şi 2011, care au fost admişi într-o instituţie
  accent acum pe o nouă modalitate de a interacţiona cu        de învăţământ superior de stat din România, în cadrul sesiunii de admitere din 2011.
 cei de care ne pasă, prin noua campanie de comunicare         Compania doreşte ca prin acest program de responsabilitate socială să identifice tineri cu re-
   care începe pe 15 septembrie, pe principalele reţele de     zultate şcolare foarte bune şi obiective de carieră clar stabilite, pe care să îi sprijine financiar pe
        televiziune, la nivel naţional. Prin acest demers,     durata studiilor universitare. Cuantumul unei burse este echivalentul în lei a 150 euro/lună,
  COSMOTE România îşi propune să devină generator              timp de 9 luni (octombrie – iunie) pe an, pe perioada desfăşurării studiilor universitare.
      de emoţii în industria telecom, de data aceasta nu       Ediţia 2011 a programului Bursele COSMOTE se va desfăşura în perioada 15 septembrie –
numai prin oferte relevante care să surprindă piaţa, ci şi     16 noiembrie 2011, în două etape. Prima etapă, care este şi eliminatorie, se desfăşoară între
printr-un mesaj simplu care să emoţioneze consumatorul:        15 septembrie şi 15 octombrie inclusiv şi presupune completarea şi trimiterea unui dosar de
 sentimentele pot călători prin intermediul undelor radio      înscriere de către tinerii care doresc să participe la concurs. După ce dosarele vor fi analizate,
   pentru a suplini nevoia de empatie a fiecăruia dintre       cei 25 de candidaţi selectaţi vor participa la un interviu în faţa unui juriu specializat, în urma
                                                               căruia vor fi desemnaţi câştigătorii celor cinci burse. Câştigătorii vor fi anunţaţi în data de
         noi. Ideea campaniei aparţine regizorului grec        16 noiembrie 2011. Dosarele de înscriere trebuie trimise în perioada 15 septembrie – 15
           Konstantin Pilavios, care a adaptat-o pentru        octombrie 2011, fie prin poştă cu confirmare de primire la adresa:
   COSMOTE România. Campania a fost realizată de               COSMOTE România, Departamentul Corporate Affairs, Splaiul Independenţei nr. 319 G,
Papaya Advertising, care colaborează cu Ogilvy România         SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajul 1, Sector 6, Bucureşti, sau prin e-mail la adresa
        pentru campaniile de business ale COSMOTE.             info@burselecosmote.ro, până la data de 15 octombrie 2011, ora 18.00.
                                                               Detalii despre program şi Regulamentul de participare găsiţi pe site-ul www.burselecosmote.ro.
          Noua ofertă pentru clienţii comuni
        Cosmote-Romtelecom reduce factura

                     cu 24,8 euro în 10 luni

     Noua ofertă lansată de Romtelecom şi COSMOTE
 România, pe 10 august, permite abonaţilor comuni ai
  celor două companii să economisească 24,8 euro (TVA
  inclus) din valoarea facturilor. Astfel, prin noua ofertă

      noii clienţi, dar şi cei existenţi vor primi câte 1,24
  euro/lună (TVA inclus), timp de 10 luni, de la fiecare
  dintre cei doi operatori, pentru abonamentele încheiate
 pe o perioadă de 24 de luni. Valoarea totală a reducerii

        este de 24,8 euro (TVA inclus): 12,4 euro de la
 COSMOTE şi 12,4 euro de la Romtelecom. Reducerea

     va fi oferită cumulat cu promoţiile existente, oferta
         comună de reducere fiind valabilă până pe 30

    septembrie 2011, cu posibilitatea de a fi prelungită.

Pagina 20 ComuniC@Ții mobile, august - septembrie 2011
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27