Xerox lansează AltaLink Digital Assistant, un echipament ConnectKey

Xerox lansează noi imprimante multifuncționale (MFP) Xerox AltaLink C8100 și Xerox AltaLink B8100 Series, cu acces la ecosistemul de aplicații ConnectKey. AltaLink C8100 / B8100 este disponibil imediat în America, iar AltaLink B8100 este disponibil acum în EMEA. C8100 va fi disponibil în EMEA în septembrie 2020.

Pe lângă capacitățile sale de imprimare, seria AltaLink 8100 ajută la progresul mai rapid al digitalizării la locul de muncă, cu funcția de scanare ultra rapidă, de până la 270 de imagini pe minut și cu recunoașterea optică a caracterelor. Conform unui recent studiu global privind viitorul muncii realizat de Xerox, 34% dintre întreprinderi și-au accelerat planurile de transformare digitală, ca urmare a COVID-19.

„Tehnologia ConnectKey transformă AltaLink C8100 / B8100 în asistentul digital la locul de muncă de care întreprinderile moderne au nevoie pentru a-și accelera transformarea digitală”, spune Tracey Koziol, Vicepreședinte Senior, Oferte Globale, Xerox. „Interfața de tip tabletă permite o interacțiune familiară, iar utilizatorul poate alege să imprime și de pe dispozitivele mobile. Acești asistenți digitali pun în legătură lumea fizică și pe cea digitală, cu aplicații inovatoare, cum ar fi transformarea celor mai dificile grafii de mână în documente text editabile, protejarea automată a documentelor care conțin informații private și chiar crearea de fișiere audio pornind de la texte.”

Potrivit Quocirca, un echipament multifuncțional (MFP) este un element important în procesul de transformare digitală, oferind acces la servicii și sisteme dincolo de digitalizare la procese de business mai complex și la automatizarea fluxurilor de lucru.

În plus, o forță de muncă mai flexibilă aduce cu sine probleme de securitate. Xerox este partener cu experți de vârf în domeniul securității cibernetice, cum ar fi McAfee și Cisco, pentru a oferi echipamentelor AltaLink soluții complexe de securitate, gata instalate, care protejează atât dispozitivul, cât și rețeaua. Integrarea cu soluții de securitate lider în industrie, precum soluțiile de securitate informații și gestionare de evenimente de la McAfee, LogRhythm și Splunk simplifică raportarea și gestionarea incidentelor de securitate.

În ultimii doi ani, Keypoint – BLI a numit Xerox Workplace Suite și ConnectKey Apps, Software-ul Anului pentru dematerializarea de documente și Soluția Excepțională de Gestionare a Documentelor și de Imprimare Mobilă.