WatchShop.ro: estimăm vânzări în creştere cu 15- 20% în 2020

WatchShop.ro a vândut ceasuri și produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creștere cu peste 15% față de anul anterior. Deschiderea primului magazin fizic WatchShop.ro într-un mall, AFI Cotroceni, redesign-ul site-ului și o schimbare în abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale creșterii înregistrate anul trecut, precizează Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro, care se poziţionează drept cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România.

WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 și creșterea rețelei de distribuție a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulți comercianți parteneri. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depășind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferența va fi realizată pe canalele offline: magazine proprii și distribuție.

Brandurile fashion Fossil și Guess, mărcile premium Garmin, Tissot și Citizen, și cele distribuite exclusiv, Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S, se vor afla în topul vânzărilor din acest an, conform estimărilor companiei. Din totalul ceasurilor vândute de WatchShop.ro, indiferent de canal, brandurile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vândute au fost ceasuri distribuite în România exclusiv de WatchShop.ro. Valoarea medie a coșului de achiziții va depăși 500 de lei în 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achiziția medie a fost de 480 de lei.

În prezent, WatchShop.ro listează aproximativ 18.000 de produse active, oferind cea mai variată gamă de ceasuri disponibile online. Dintre acestea, se disting favoritele anului 2020, când clienții caută ceasuri cu încărcare solară sau potrivite pentru scufundări, cum ar fi o serie de ceasuri bărbătești Accurist din gama Solar 120 sau din gama Diver. Pentru ceasurile de damă, clienții aleg modelele fashion cu cristale Swarovski, precum modelul premium Accurist Signature 8219 sau cel din gama Pure Briliance.