Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Vodafone îşi schimbă logo-ul în verde în 12 ţări din Europa, marcând alimentarea 100% a reţelei din surse regenerabile

Toate operațiunile Vodafone din Europa – inclusiv rețelele fixe și mobile, centrele de date, operațiunile de retail și spațiile de birouri – vor fi alimentate integral cu energie din surse regenerabile începând cu 1 iulie. Compania şi-a stabilit ca obiectiv reducerea la „net zero” emisiile de carbon până în 2030 și din întregul lanț de aprovizionare până în anul 2040. Vodafone va marca acest eveniment printr-o campanie de conștientizare a publicului derulată în 12 țări din Europa, în care logo-ul Vodafone va fi reprezentat în culoarea verde, fără a preciza dacă această schimbare de culoare se va vedea şi în România.

În iulie 2020, operatorul a anunțat devansarea termenului pentru îndeplinirea obiectivului de a achiziționa energie 100% regenerabilă pentru operațiunile sale din Europa pentru iulie 2021, față de 2025 cât își propusese inițial. Același obiectiv a fost stabilit și pentru Africa, având ca țintă anul 2025.

96% din energia utilizată de Vodafone în anul fiscal 2021 încheiat la 31 martie a.c. a fost achiziționată. După anunțul de astăzi, 100% din energia achiziționată de Vodafone în Europa provine din surse regenerabile, inclusiv pentru spațiile închiriate.

Oficialii operatorului telecom au precizat că în 2020 au stabilit o țintă fundamentată științific de reducere a emisiilor de carbon până în 2030 pentru a menține încălzirea globală la 1.5oc, fiind primul operator major de telecomunicații care a urmat procesul de reducere a emisiilor stabilit pentru domeniu IT&C.

Anul trecut, Vodafone și-a redus cu 30% emisiile totale de gaze cu efect de seră Scop 1 și 2 la 1,37 milioane de tone de CO2e (echivalent dioxid de carbon), ca rezultat al creșterii ponderii energiei verzi achiziționate în Europa, de la 33% în anul fiscal 2020, la 80% în anul fiscal 2021.

Consumul de energie al Vodafone a rămas, în general, constant anul trecut în pofida unei creșteri cu 47% a traficului de date mobile, de la 7,983 petabytes (PB) în anul fiscal 2020, la 11,714 PB în anul fiscal trecut. Situația s-a datorat utilizării crescute a unor tehnologii mobile mai eficiente din punct de vedere energetic, inclusiv M-MIMO care este cu aproximativ 70% mai eficientă decât 4G. 

Reprezentanţii Vodafone susţin că au investit 65 de milioane de euro anul trecut în eficientizarea energetică și în proiecte regenerabile în diverse sedii, ceea ce a contribuit la economii anuale de energie de 135 GWh. Printre inițiativele cheie s-au numărat  achiziționarea și dezvoltarea de echipamente de rețea mai eficiente și înlocuirea rețelei 3G, dar și a echipamentelor vechi din rețeaua principală.

Din octombrie 2020, Vodafone a introdus în procesul de selecție a furnizorilor criteriul de mediu și impact social, cu o pondere de 20%. Astfel, Vodafone evaluează dacă furnizorul are politici de mediu pentru reducerea carbonului, crearea de energie regenerabilă, reducerea consumului de plastic, economie circulară și gestionarea ciclului de viață a produsului.

În iulie 2020, Vodafone s-a angajat să își ajute clienții companii să-și reducă propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone în total, pe parcursul a zece ani, între 2020 și 2030, echivalentul emisiilor de carbon anuale, totale ale Italiei în 2019.

Potrivit unui calcul al The Carbon Trust, Vodafone le-a dat clienților posibilitatea să evite consumul a aproximativ 7,1 milioane de tone de CO2e în anul fiscal 2021, peste 54% din cele 123 de milioane de conexiuni IoT ale Vodafone permițându-le clienților să își reducă în mod direct propriile emisii.

În martie 2021, Vodafone a devenit membru fondator al Coaliției Digitale Verzi Europene (European Green Digital Coalition), care reunește companii din sectorul IT&C pentru a colabora cu factorii de decizie din mediul politic și cu experți din UE, în scopul stimulării investițiilor și implementării de soluții digitale pentru preîntâmpinarea schimbărilor climatice.

Vodafone s-a angajat să refolosească, să revândă sau să recicleze 100% din deșeurile rețelei sale până în 2025. Totodată, a implementat programe de gestionare eficientă a resurselor și de eliminare a deșeurilor pe fiecare piață în care este prezentă pentru a minimiza impactul deșeurilor de rețea și al echipamentelor IT asupra mediului.

98,7% din deșeurile rețelei Vodafone, cu excepția deșeurilor periculoase, au fost trimise spre reutilizare și reciclare în anul fiscal 2021, determinând o reducere totală a deșeurilor de rețea de 22,5%, la 6 307 tone, de la 8.138 tone în anul fiscal 2020.

În 2020, Vodafone a creat o piață internă pentru revânzarea stocurilor în exces sau a dispozitivelor electrice de mari dimensiuni scoase din funcțiune, cum ar fi antenele, pentru toate filialele. Măsura a prevenit generarea a 1.250 de tone de CO2e și economii de peste 10 milioane de euro. 

În 2021, Vodafone s-a alăturat Parteneriatului Circular Electronics care reunește lideri din lanțul valoric – de la producție, logistică inversă, recuperare de materiale, până la gestionarea e-deșeurilor – pentru a găsi soluții de circularitate a electronicelor.