Veniturile Vodafone România au scăzut cu 2,3%. Focus pe educaţie digitală, peste 100.000 de tablete livrate la licitația Ministerului Educației

Vodafone România a înregistrat venituri din servicii în valoare de 195,1 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020, în scădere cu 2,3% faţă de perioada similară a anului trecut, baza de clienți ajungând acum la 10.798.349 clienți.

„În trimestrul precedent, ne-am concentrat și mai mult pe contribuția adusă pentru reducerea decalajului digital, care are consecințe dramatice în domenii cheie, precum educația, ce pot fi văzute acum atât de clar în contextul pandemic în care ne aflăm. Fiecare elev trebuie să aibă acces la instrumentele necesare, astfel încât să poată beneficia de educație digitală și ne angajăm să facem acest lucru posibil. Este nevoie de mult efort, dar cred că dacă acționăm împreună putem realiza lucruri grozave. Sprijinul nostru pentru educație a cuprins mai multe inițiative în ultimele luni. Prin campania „Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă”, am reușit să ajungem la o sumă de aproape 200.000 de euro, cu sprijinul Fundației Vodafone România care a dublat donațiile strânse. Aceste fonduri sunt utilizate pentru noii beneficiari ai programului educațional „Școala din valiză”, care vor avea astfel tablete și servicii de comunicații care să le permită să continue să învețe. În paralel, am continuat să extindem programul „Școala din valiză” la mai multe școli din mediul rural, dezvoltând soluții de comunicații, precum și prin furnizarea de echipamente și soluții de învățare pentru elevi și profesori. De asemenea, vom furniza peste 100.000 de tablete cu servicii de comunicații mobile în cadrul licitației lansate de Ministerul Educației.„, precizează Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Aceasta mai punctează că în acest trimestru, „am marcat o nouă etapă în călătoria noastră de a deveni un operator convergent prin lansarea serviciului inovator Vodafone TV și a noilor oferte de servicii fixe și mobile. Acum, românii au posibilitatea de a se bucura de cea mai extinsă grilă de programe TV lineare și de cea mai cuprinzătoare librărie video on demand prin intermediul primului mediabox 4K de pe piață.