Up România a implementat un asistent virtual, Victor, disponibil pe toate platformele companiei – upromania.ro, uponline.ro și în aplicația Up Mobil, care va putea interacționa cu beneficiarii de carduri Up România. Asistentul virtual, Victor, a fost dezvoltat şi implementat prin Inform Lykos, partener de implementare DRUID, pe baza tehnologiei conversaționale proprietare, și poate fi accesat în orice moment.
Beneficiarii actuali ai Up România vor putea afla de la Victor informațiile despre soldul din cont, cum să-și blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare, cum să-și modifice PIN-ul sau numărul de telefon aferent contului. Pentru cei interesați, dar care nu sunt încă beneficiari ai produselor electronice Up România, chatbot-ul Victor va oferi detalii despre serviciile și produsele Up România.
Bazat pe inteligență artificială, asistentul virtual va putea interacționa cu publicul prin întrebări deschise. Pentru nevoile specifice, utilizatorii vor putea începe o conversație direct din platformele companiei, fiind ghidați de sugestiile de subiecte făcute de Victor.