VIDEO Unde Mi-e tehnicianul? La fel cum urmărim locația unui taxi cât îl așteptăm, tot așa utilizatorii Telekom România pot monitoriza traseul și ora de sosire a tehnicianului solicitat

Telekom România implementează modulul „Where’s my Technician”, cea mai recentă inovație Oracle Field Service, prin care utilizatorii pot primi actualizări în timp real, ruta și timpul estimat de sosire ale tehnicianului alocat solicitării lor, direct din aplicația mobilă. Anunțul a fost făcut într-o conferință de presă comună Telekom România – Oracle, organizată pe 23 iunie 2021.

Soluția se bazează pe capacitățile de învățare automată: Machine Learning procesează complexitatea problemei, distanța, cea mai eficientă rută, nivelul de cunoștințe și expertiză ale tehnicienilor disponibili să intervină, astfel încât să aloce persoana potrivită, la momentul potrivit, pentru sarcina potrivită, în doar câteva minute, fără intervenția vreunui supraveghetor.

Clienții care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea accesa locația acestuia în timp real, împreună cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante.

Oracle Field Service oferă asistență continuă pe durata zilei de lucru a unui tehnician, ajutând cei 1.500 de angajați ai Telekom România să-și organizeze activitatea de teren, sunt de părere oficialii operatorului telecom.

„Implementarea Oracle Field Service este un pas uriaș atât din punct de vedere tehnologic, cât și cultural, demonstrând avantajul Telekom România asupra pieței telecomunicațiilor. La fel cum pot urmări locația unui taxi în timp ce îl așteaptă, tot așa vor putea și utilizatorii Telekom România să monitorizeze traseul și ora de sosire a tehnicianului la adresa intervenției”, explică Andrei Popovici, director executiv vânzări locale şi operaţiuni clienţi Telekom România.