Telekom Romania susține editurile autohtone printr-o campanie dedicată, #FanEdituriRomânești, care se va desfășura între 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021.
„Perioada aceasta marcată de incertitudini a fost foarte dificilă pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au văzut nevoite să găsească noi modalități prin care să-și continue activitatea. Este și cazul editurilor, care nu au mai putut participa la târgurile de carte și și-au mutat activitatea în online cu promoții și reduceri speciale pentru a reuși să atenueze efectele crizei pandemiei de COVID-19. Prin acest parteneriat, Telekom dorește să își exprime susținerea atât pentru edituri, cât și pentru cititorii care, astfel, vor putea redescoperi bucuria lecturii.”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Communications Director, Telekom Romania.
În campania #FanEdituriRomânești, Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 12 titluri ale unor edituri românești precum Litera, Paralela 45 și Curtea Veche. Totodată, pentru a stimula interesul pentru lectură al românilor, Telekom va realiza o serie de execuții video, fiecare aducând informații despre o carte și editura sub care a fost lansată. În plus, pentru a-i răsplăti pe cei care se alătură campaniei și urmăresc video-urile de promovare a cărților, compania va organiza pe toată perioada campaniei un concurs online. Cei care răspund corect și îndeplinesc condițiile de participare au șansa de a câștiga cărți.
Campania #FanEdituriRomânești se alătură seriei inițiativelor Telekom Romania de susținere a afacerilor românești deschisă prin campania #FanAfaceriMici.