Telekom Romania lansează campania #FanAfaceriMici prin care încearcă să sprijine mediul de afaceri autohton alături de toți românii care își doresc să se implice. Pentru a adera la campanie, utilizatorii rețelelor sociale sunt invitați să posteze o fotografie cu businessurile pe care le susțin folosind #FanAfaceriMici și să le dea tag acelor firme. Totodată, românii vor putea folosi și sticker-ele sau gif-urile puse la dispoziție de Telekom Romania, utilizând hashtag-ul #FanAfaceriMici. Toate postările publice vor intra în concurs.
Campania #FanAfaceriMici este o extensie a inițiativei de susținere a businessurilor românești, pachetul “Continuitatea Afacerii”, pe care Telekom Romania l-a lansat în luna martie, prin intermediul căruia oferea cu reducere de 100%, conectivitate mobilă nelimitată, voce și net 4G, securitatea dispozitivelor cu licențe Norton Security Online, iar pentru susținerea colaborării la distanță prin audio și/sau videoconferințe punea la dispoziție soluțiile Microsoft Teams și Cisco Webex.
Prin aderarea la inițiativa #FanAfaceriMici, românii își pot manifesta dorința de a susține afacerile lor preferate, pentru că sunt fani ai acestora și se regăsesc în spiritul promovat de această campanie. #FanAfaceriMici este o inițiativă care oferă românilor șansa de a face diferența, prin acțiuni simple, dar de impact, precum postări în social media: cumpărați de la ei cât mai des și arătați-le dragostea pentru ei online, explică oficialii Telekom.
Perioada aceasta marcată de incertitudini a fost foarte dificilă pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au văzut nevoite să-și întrerupă activitatea sau să găsească noi modalități prin care să o continue.
Întregul context ne-a ajutat să înțelegem, mai bine ca oricând, faptul că, prin acțiuni comune, reușim să depășim orice provocare. Acesta este motivul pentru care Telekom nu doar că oferă sprijin real afacerilor mici, prin campanii media gratuite, dar invită și permite tuturor românilor și firmelor să ia parte la aceste initiative, arătându-și solidaritatea și susținerea față de comunitate, susţin oficialii Telekom Romania.
”Suntem de părere că marile companii ar trebui să întindă o mână de ajutor celor mici și, în același timp, că oamenii și afacerile românești se pot susține una pe cealaltă, ca H2H – Human to Human. Suntem foarte mândri că și în perioadele grele putem fi un partener de încredere pentru afacerile locale și le putem oferi un sprijin real atât prin produsele adaptate contextului, cât și prin calitatea ridicată a rețelei noastre.”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business Telekom Romania.
Informații despre inițiativă se găsesc aici, iar detalii despre pachetul Continuitatea Afacerii se găsesc aici.