Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib padthaibaannaa.fi omin kasin mielenkiintoinen

VIDEO Steliana MORARU, OTP Leasing @ DX Summit 2023: Zona de educație digitală are două componente, a echipei și a clienților. Educația pentru transformare nu ar trebui să se oprească la zona IT. Rezultatul trebuie să fie eficientizarea activității fiecăruia

Steliana MORARU, Chief Operating Officer – OTP Leasing @ DIGITAL TRANSFORMATION SUMMIT 2023, organizat de Digital Transformation Council, Revista Comunicații Mobile și TelecomTV, pe 28 iunie 2023, la Grand Hotel Continental, moderat de Ion Vaciu și Roxana Onea.

Foto: Cristi Chivu

Astăzi vă voi vorbi despre cum vedem noi zona de digital transformation, despre strategia pe care am creat în 2019 pentru o perioadă de 5 ani, pornind de la câteva premise pe care le-am considerat la momentul respectiv bazele necesare pentru o transformare digitală sănătoasă.

În privința transformării digitale, cel puțin în zona de financial, nu vorbim doar de tehnologii. Bineînțeles, ele sunt o parte componentă în tot ceea ce facem, în zona de aplicații, în ce automatizăm, în ce integrăm ș.a.m.d. Însă ele nu sunt niciun panaceu, nu ne rezolvă toate problemele, nici ale noastre, nici ale clienților.

Totodată, dacă tehnologia este pusă pe sisteme mai vechi sau pe echipe care nu înțeleg zona de tehnologie, atunci garantat ne îndreptăm către eșec.

Steliana-Moraru-Prezentare-Gala-Digital-Summit

Noi ne-am gândit la trei aspecte, respectiv client, companie și zona de conveniență, iar această triadă pornește de la ideea că tehnologia este o parte componentă.

Când vorbim despre clienți, vorbim despre user experience, de interacțiune, vorbim de o simplificare a acestor procese pe care vrem să le integrăm. Așadar, când ne-am dus la clienți am pornit de la două chestiuni care vin mai degrabă din zona de psihologie, respectiv modele de comportament și bias&credințe.

Este important ca investițiile făcute în tehnologie, echipe și strategii să aducă valoare, iar valoarea este adusă prin monitorizarea constantă a KPI-urilor și transformarea unor probleme în oportunități.

Cred că orice problemă pe care o avem este o oportunitate pentru companie, orice problemă a unui client de-al nostru este o oportunitate pentru noi să învățăm și noi la rândul nostru să venim cu ceva mai bun pentru client.

Zona de educație are două componente, a echipei și a clienților. Educația pentru transformare nu ar trebui să se oprească doar la zona IT. Fiecare dintre noi interacționează cu tehnologia, utilizăm tehnologia, și nu o utilizăm doar în calitate de angajați ai companiei X sau Y, ci și ca utilizatori în lumea consumeristă în care trăim. Asta nu înseamnă doar că stau pe Facebook sau că am o aplicație instalată, ci înseamnă cum îmi fac eu treaba ca să mai fiu mai eficient și mai disciplinat în ceea ce fac și bineînțeles să fac mai multe lucruri și mai bine.

De aceea pentru noi este importantă zona de educație digitală pentru colegii din companie și pentru clienți.

Citeam zilele trecute niște statistici despre faptul că doar 15% dintre IMM-urile din România utilizează zona de digital la potențialul ei maxim.

Observăm și noi la clienții noștri anumite comportamente față de tehnologie și este clar că este loc de îmbunătățire. Așadar, cred că este și misiunea noastră să aducem îmbunătățiri pe zona de educație.

Noi am observat că există două Românii și una este total neconectată, din păcate, la ceea ce discutăm noi aici. Trebuie să avem în vedere să nu-i lăsăm deoparte.

De-a lungul timpului, compania a pus în practică mai multe programe de eficientizare a proceselor, care au reușit să aducă rezultate bune. Aceste programe au avut în vedere resursele existente, s-au simplificat proceduri, s-au realizat integrări, nu s-au alocat resurse financiare sau suplimentare.

Implementarea tehnologiei în echipele formate din persoane trecute de o anumită vârstă necesită asistență și răbdare, precum și prezentarea noilor sisteme într-o manieră în care să înțeleagă că aceste aplicații sau modul în care interacționează cu tehnologia, chiar dacă este online, este un lucru cât se poate de sigur, pentru că de cele mai multe ori de acolo vin problemele, de la neîncredere.

VIP SPEAKERS @ DIGITAL TRANSFORMATION SUMMIT 2023