Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Startup-urile şi companiile tech se pot înscrie între 26 mai – 26 iunie în Elevator Lab, cu soluţii de analiză de date sau loializare

Elevator Lab Challenge “Advanced Analitics and Loyalty Solutions for Companies Track” este noua ediţie a programului de parteneriat global al Raiffeisen Bank International (RBI) dedicat startup-urilor şi companiilor de fintech din întreaga lume. Programul este lansat de Raiffeisen Bank Romania în parteneriat cu Raiffeisen Bank Bulgaria.

Anul acesta programul susţine startup-urile fintech ce deţin soluţii în domeniile de analiză de date sau loializare să dezvolte proiecte pilot cu Raiffeisen Bank. Cei interesaţi pot aplica în perioada 26 mai – 26 iunie, pe site-ul programului https://elevator-lab.com/partnership-program/track-analytics-loyalty/ .

Programul de parteneriate Elevator Lab le oferă startup-urilor fintech oportunitatea de a lucra cu experţi şi mentori din industria bancară, cât şi acces la informaţiile necesare pentru a testa produsele într-un proiect pilot. În urma selecţiei realizate pe parcursul programului, cele mai bune două fintech-uri vor primi sprijin financiar pentru a dezvolta un proiect pilot cu una dintre cele 2 ţări (RO sau BG) în domeniul analizei avansate de date sau al programelor de loializare pentru companii.  

Pe durata celor 3 – 4 luni de pilotare din cadrul programului, cele două fintech-uri selectate îşi vor putea testa soluţiile pe piaţa bancară, având acces la date reale într-un mod securizat. 

În program se pot înscrie fintech-uri globale “later stage” şi startup-uri tech, care au dezvoltate produse sau tehnologii inovatoare în domeniul analizei avansate de date (analiza datelor multicanal, modele de profilare a riscului clienţilor funcţie de modul de tranzacţionare analitice predictive de vânzări pentru achiziţia de noi clienţi) sau în domeniul programelor de loializare (B2B2C, platforme/ portaluri/marketplaces de loializare, programe de loializare omnicanal, tehnologii de management al soluţiilor de loializare) sunt invitate să aplice. 

Semifinala va avea loc în luna septembrie şi va include sesiuni video la distanţă (remote) ale candidaţilor selectaţi. Participanţii selectaţi pentru faza finală vor fi invitaţi la evenimentul “Gala Finaliştilor”, care este programată pentru sfârşitul lunii septembrie, în Bucureşti, şi în cadrul căreia două din cele mai bune fintech-uri vor fi selectate să lucreze cu băncile participante. 

La sfârşitul proiectului “proof of concept”, participanţii la ediţia locală vor fi invitaţi la evenimentul „Demo Day” (programat să se ţină în primăvara anului 2021), unde vor avea posibilitatea să prezinte rezultatele proiectului pilot în faţa reprezentanţilor RBI, Elevator Venues (investitori fintech) cât şi a reprezentanţilor Raiffesen din mai multe ţări. De asemenea, aceştia vor avea oportunitatea unică de a începe o colaborare de lungă durată cu RBI şi de a-şi promova produsul în toate ţările în care este prezent Grupul Raiffeisen. 

„Elevator Lab Challenge” se desfăşoară în România şi Bulgaria ca parte a celui mai mare program de parteneriat între fintech-uri şi companii din Europa Centrală şi de Est, Elevator Lab, organizat de Raiffeisen Bank International. Anul acesta partenerii pricipali ai programului în România sunt TechHub şi Asociaţia Română de Fintech (ROFintech). 

În 2018, Raiffesein Bank Romania, în parteneriat cu TechHub Bucharest, a organizat Elevator Lab Challenge, un program local de selecţie pentru programul global Elevator Lab. 8 dintre fintech-urile înscrise în Challenge au participat într-un Demo Night din care au ieşit câştigători ieşenii de la ThinkOUT. 

În 2019, România a găzduit Elevator Lab Bootcamp, un program educaţional organizat împreună cu TechHub Bucharest, ce a constat în sesiuni intensive de training în care participanţii au învăţat de la antreprenori cu experienţă cum să construiască un startup de la zero, cum pot să transforme ideea lor într-un produs minim viabil (MVP) şi care sunt resursele de care au nevoie pentru a face asta.