Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Pentru „Jocurile Olimpice Tokyo 2020” Panasonic a pregătit un nou proiect foto

Panasonic Corporation, partener al „Jocurilor Olimpice și Paralimpice”, a anunțat lansarea unui proiect special de fotografie în care este folosit sistemul de cameră digitală mirrorless full-frame LUMIX S pentru Jocurile Olimpice Tokyo 2020.


Încă de la Jocurile OIimpice de Iarnă de la Calgary 1988, Panasonic a susținut această competiție ca sponsor de prim rang în programul “The Olympic Partner (TOP)”.

Ca parte a acestui angajament, Panasonic susține o serie de proiecte realizate de Adam Pretty – un fotograf sportiv de renume mondial – pentru Getty Images în care folosește sistemul de cameră LUMIX S.

Primul proiect este intitulat “Make it Luminous”. Mișcările extreme ale atleților la sprint, sărituri sau judo, care nu pot fi urmărite cu ochiul liber, sunt vizualizate cu o imagine în reluare la care se adaugă un plus de luminozitate prin atașarea unor dispozitive emițătoare de lumină – cum ar fi un LED – pe echipamentul sportiv sau pe corpul atletului.

Captând linia de lumină trasată prin mișcarea atletului, camera LUMIX din seria S atinge o performanță fără precedent, care va fi prezentată la Tokyo 2020. În cursul anului 2020 vor urma și alte proiecte.

Panasonic, cu tehnologiile și soluțiile sale de ultimă generație, va continua să “împărtășească pasiunea” și emoția Jocurilor cu oamenii din întreaga lume.

Angajamentul Panasonic față de Misiunea Olimpică

În calitate de cetățean global, principiile Panasonic sunt aliniate cu Misiunea Olimpică. Compania susține Jocurile Olimpice de peste 30 de ani și Jocurile Paralimpice din 2014, inclusiv prin sponsorizări și furnizarea de tehnologii inovatoare (în categoriile „Audio Visual Equipment”, „Home Appliance” și „Electric Bicycle”) dezvoltate timp de peste un secol. Panasonic se angajează în construirea unei lumi mai bune – o viziune pe care o împărtășește cu IOC – prin sponsorizarea mondială Jocurilor și prin natura activităților de zi cu zi.