OLX România are o nouă identitate de brand, motivată de companie prin dorinţa de a face ca vânzarea, cumpărarea, schimbul de produse și servicii să fie mai simple, accesibile și rapide.
Procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, cu îmbunătățiri la nivel de interfață (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât și în aplicație. La nivel de grup, investiția în rebranding a ajuns la suma de 1 milion de dolari. Noua identitate a brandului a fost creată de către DesignStudio, o agenție internațională de design.
Cu această nouă tranziție, OLX România urmărește depășirea sferei clasice a industriei anunțurilor online, prin punerea la dispoziție a unor servicii integrate și, totodată, prin oferirea consumatorilor a unor opțiuni de vânzare-cumpărare mai inteligente și mai relevante, în următorii 2-3 ani. Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piață care a trecut la noua interfață. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia și toate piețele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe țări europene – Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina și Polonia.
Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și a analizat toate modalitățile prin care brandul comunică cu clienții, implicând mai multe echipe de dezvoltare și testare, atât internă cu angajații, cât și externă, cu clienții din întreaga lume. Modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor.
„Noua arhitectură de brand înglobează personalitatea și direcția noastră, așa cum o vedem astăzi – mai dinamică, mai ambițioasă, mai puternică și mai apropiata de consumatori. Un pas strategic important a fost acela de a ne concentra eforturile și atenția către aplicația OLX, un upgrade substanțial fiind adus cu precădere acestui mediu.”, a declarat Paul Neagoe, Head of OLX România.