Oracle a anunțat astăzi disponibilitatea vocii sale pregătită pentru a fi reprodusă de I.A.(Inteligența Artificială) cu un Oracle Digital Assistant. Acum, clienții pot utiliza comenzile vocale pentru a comunica cu aplicațiile pentru companii ale acestora.
„Companiile solicită un asistent vocal alimentat de I.A., care să înțeleagă vocabularul lor specific și care să permită interacțiuni expresive în mod natural pentru utilizatorii lor. Dar înainte de toate, companiile apreciază un asistent vocal alimentat de I.A. extrem de sigur, care stochează datele sensibile ale afacerilor lor în infrastructura cloud Oracle de generația a doua”, precizează Suhas Uliyar (foto), vicepreședinte, I.A. și Asistent Digital, Oracle.
Construit pe infrastructura de ultimă generație Oracle, Asistentul Digital Oracle aplică I.A. cu o analiză semantică profundă pentru procesarea limbajului natural (NLP), înțelegerea limbajului natural (NLU) și algoritmi personalizați de învățare automată (ML).
Această combinație permite Asistentului Digital Oracle să înțeleagă o conversație naturală a utilizatorului, să ii afle intenția, să producă forme logice privind compoziția și să identifice și să învețe tiparele comportamentale ale utilizatorilor pentru a lua măsuri în mod proactiv în numele utilizatorului.