V-Hub, platforma online lansată de Vodafone Business pentru companiile mici și mijlocii, este structurată în patru secțiuni principale: Expertiză digitală, Marketing digital, Securitate digitală și Muncă de la distanță şi cuprinde materiale și informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul digital. Subiectele vizează amenințările informatice și modalităţile de protejare a afacerilor împotriva acestora, dar şi idei despre cum se construieşte o prezență online, cum se creează un website, cum se face promovarea prin social media sau cum se poate menține productivitatea într-un sistem de muncă hibrid.
V-Hub oferă, totodată, acces gratuit la o serie de tutoriale practice și cursuri care să ajute companiile mici și medii să se adapteze unei lumi în continuă schimbare, precizează oficialii opetatorului mobil.
Mihnea Rădulescu, Director Vodafone Business Unit, Vodafone România, explică demersul lansării V-Hub, precizând că “deseori ne referim la companiile mici și mijlocii ca fiind coloana vertebrală a economiei. La nivelul României, acestea generează două treimi din locurile de muncă, fiind, astfel, o componentă vitală a economiei și o parte integrantă a inovării și dezvoltării. Contextul pandemic ne-a arătat și mai clar importanța și necesitatea de a avea un mediu de business rezilient, pregătit să facă față și să răspundă oricăror provocări. Din păcate, companiile mici și mijlocii au fost puternic lovite și cele mai expuse, în special pe fondul unui grad de digitalizare scăzut în acest segment. Știm că acele companii care investesc în servicii digitale au gestionat mai bine provocările utilizând tehnologia pentru a-și adapta rapid modul de lucru. De aceea, nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și medii din România. Vodafone s-a angajat să sprijine companiile mici și medii în acest demers, să fie un partener de încredere pentru acestea în procesul de transformare digitală și adaptare la un mediu în continuă schimbare. Inițiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România cu informații relevante și consiliere gratuită din partea consultanților noștri este unul dintre instrumentele prin care ne propunem să concretizăm acest obiectiv”.