Miele România: cifra de afaceri din 2019 este cu +20% peste 2018

Producătorul de echipamente electrocasnice premium Miele a înregistrat cel de-al șaptelea an consecutiv de creștere a business-ului în România. Brandul a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro, cu 20% mai mult față de 2018.

 „În 2019 am pus bazele a două noi showroom-uri proprii, la Oradea, pe care l-am și inaugurat în luna septembrie, și la Iași, ce urmează să fie deschis luna aceasta. Strategia de extindere continuă să ofere rezultate peste așteptări, de aceea ne propunem ca în fiecare an să mergem mai aproape de clienți cu cel puțin 2 magazine proprii”, explică Loredana Butnaru, director Miele România. (foto)

În 2019, Miele România a marcat două premiere: lansarea cuptorului Dialog, ce folosește unde electromagnetice pentru a prepara orice ingredient, şi Generația 7000, noua linie de electrocasnice premium. România este în topul primelor țări în care cuptorul Dialog a fost lansat.

La IFA 2019, Miele a introdus patru noutăți: CookAssist pentru plite cu inducție cu TempControl, Mix&Match, aplicația creată pentru pasionații preparatelor la cuptor, BaristaAssistant și aplicația AddLoad, care le permite utilizatorilor să adauge rufe în mașinile de spălat Miele chiar în timpul programului ce rulează deja.

Pe primul loc în topul vânzărilor, ca număr de unităţi, rămân aspiratoarele, cu peste 7.000 de unități comercializate, urmate de maşini de spălat şi uscătoare de rufe, cu 5.500 de unităţi.

„Unul dintre trendurile pe care le-am remarcat în 2019 a fost cel legat de achiziționarea de <grupe> de echipamente. De Black Friday, de exemplu, cea mai mare comandă a inclus, în majoritate, produse electrocasnice pentru bucătărie (plită, cuptor, mașină de spălat vase, combină frigorifică), precum și un uscător de rufe și un aspirator-robot Scout RX2. Acest lucru ne arată că piața premium este pe o pantă ascendentă”, mai precizează Loredana Butnaru.

La nivel național, echipamentele Miele sunt comercializate în cele 6 showroom-uri proprii (București: Piața Presei și Calea Dorobanți, Constanța, Timișoara, Oradea şi Iaşi), precum și într-un total de 70 de puncte de vânzare: magazine exclusive, magazine partenere și online.