Mastercard devine partener unic al echipei de baschet masculin Știința București U16

Începând cu luna iunie a acestui an, Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București. Odată cu această colaborare, CSU Știința București își propune să atingă cel mai înalt nivel al pregătirii și, implicit, al performanței în baschetul românesc, formând astfel o nouă generație de referință care să își atingă potențialul maxim cât mai curând posibil. Asemenea generațiilor 1999-2000 și 2003-2004, clubul își propune ca și sportivii din actuala categorie U16 pe care îi pregătește să reprezinte un nucleu de bază pentru următoarele selecții ale echipelor naționale de juniori și, pe viitor, de seniori.

Alături de Mastercard, clubul va reuni în capitală sportivi de top, selecționați să facă parte dintr-un program complex, care integrează facilități moderne și personal specializat precum nutriționist, kinetoterapeut, psiholog și preparator fizic. Împreună cu un staff tehnic competent având la dispoziție echipamente profesionale, de ultimă generație, vor concepe și desfășura antrenamente complexe individuale și colective într-o sală nouă, care dispune de toate  facilitățile necesare. De asemenea, proiectul își propune să susțină latura educațională a copiilor din echipă, încurajându-i în continuarea studiilor la unități de învățământ din București.

Parteneriatul, încheiat pe termen lung, se înscrie în eforturile companiei de susținere a performanțelor sportive la cel mai înalt nivel, atât pe plan local, cât și la nivel internațional. În România, Mastercard este sponsor oficial atât al  competițiilor de baschet 3×3, aceasta fiind cea mai nouă și mai populară disciplină olimpică dintre sporturile urbane, cât și al echipelor naționale ale României în această ramură sportivă, reprezentativa feminină fiind deja calificată la Jocurile Olimpice de la Tokyo. Tot la această disciplină, Știința București este dublă campioană în cadrul Ligii Naționale de 3×3 feminin, campioană și vicecampionă națională în cadrul Ligii Naționale de 3×3 masculin.

Mastercard este un susținător consacrat al sportului și ne dorim să sprijinim dezvoltarea baschetului autohton pentru rezultate de neprețuit. Pasiunea, motivația și dedicarea alcătuiesc o combinație de atribute care face diferența în orice domeniu, iar viziunea Clubului Stiința București, aceea că nu există performanță sportivă fără educație, reprezintă o abordare completă pentru tineri pregătiți din toate punctele de vedere. Cu alte cuvinte, vorbim de premise excelente pentru viitorul echipei sau, în termeni specifici, de un veritabil „double-double”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager România și Croația, Mastercard România.

Procesul de selecție în vederea formării lotului de jucători a demarat chiar și în situația generată de apariția pandemiei, iar odată cu finalizarea acestuia se va da startul perioadei de pregatire pentru noul sezon.

Ne bucurăm să contăm pe susținerea Mastercard și să construim împreună bazele unei noi echipe de viitori campioni. Perioada pe care o traversăm ne-a afectat activitatea, la fel cum s-a întâmplat în cazul tuturor organizațiilor, însă ne pregătim și sperăm să reintrăm, treptat, în ritmul obișnuit. În funcție de următoarele decizii ale Federației, având în vedere faptul că pentru competițiile de juniori a fost stabilită o finalizare care va avea loc în această vară, de îndată ce va fi posibil întreaga echipă, care include acum 12 jucători, se va reuni la club și va urma un program consistent de pregătire și antrenamente. Staff-ul echipei va asigura un program de pregătire adecvat pentru o evoluție cât mai bună în sezonul competițional care sperăm să se reia în toamnă, în condiții cât mai bune., a declarat Victor Mihăilescu, Director, CSU Știința București.

„În numele Federației Române de Baschet, pot spune că mă bucură foarte mult inițiativa CSU Știința București de a atrage un brand puternic către sectorul juvenil și apreciez parteneriatul realizat cu predilecție pentru echipa U16 masculin a acestui club cu Mastercard. Îi felicit pentru alegerea făcută, parteneriatul urmând să sprijine pregătirea sportiviulor de la CSU Știința București pentru performanțele din viitoarele competiții naționale și internaționale. De altfel, ne-am dori ca pe viitor cât mai multe branduri puternice să-și îndrepte atenția spre segmentul juvenil din baschetul românesc. Deoarece sportul juvenil clădește caractere puternice, dezvoltă valoarea și spiritul competițional și promovează fair-play-ul și disciplina în rândul tinerilor. Iar marile branduri din sectorul privat ar trebui să investească mai mult în juniori și să sprijine, în acest fel, și educația prin sport a viitorilor performeri”, a declarat Horia Păun, Președinte Federația Română de Baschet.

Reprezentanții clubului și ai brandului au dezvoltat împreună o linie de echipament dedicată pentru jucătorii și staff-ul echipei aceasta urmând a fi prezentată în perioada următoare. În plus, prin intermediul parteneriatului, odată cu începerea campionatului susținătorii echipei vor putea achiziționa o serie de articole de merchandising din fan shop-ul fizic din cadrul sălii de sport, punct de vânzare exclusiv cashless, precum și din shop-ul online, beneficiind de 10% discount la plata cu cardul Mastercard.