Compania DRUID semnează un parteneriat cu FAN Courier pentru dezvoltarea de chatboţi şi diversificarea canalelor digitale de comunicare cu clienţii firmei de curierat.
Parteneriatul presupune lansarea în prima fază a unui chatbot de tip FAQ găzduit pe site-ul FAN Courier, dar care va fi accesibil şi prin Facebook Messenger, ca un canal suplimentar de interacţiune cu clienţii. Noul asistent virtual va fi disponibil clienţilor în mai puţin de o lună. În a doua etapă, suportul va fi extins spre clienţii serviciului SelfAWB, care permite timp mai rapid de livrare, urmărirea statusului livrării pachetelor atât de către expeditor cât şi destinatar, precum şi importul şi urmărirea a multiple AWBuri în cadrul expediţiilor complexe de marfă.
„Comerţul on-line, unul din principalele motoare de creştere a industriei de curierat, a accelerat puternic în ultimele luni, pe fondul măsurilor impuse de suspendare temporară a activităţii multor retaileri. Mă bucur că ne parteneriem cu o companie matură, care după modernizarea flotei auto în 2019, iată că abordează şi o modernizare digitală în interacţiunea cu clienţii”, declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.
Druid se poziţionează ca fiind singura firmă din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global ce acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise.