Live shop este noul tip de magazin Telekom Romania, care poate fi accesat doar online, din care se transmite live și în care se află un agent cu care puteţi interacționa atât telefonic, cât și video.
Concret, prin intermediul chat-ului integrat în website-ul operatorului – www.telekom.ro/liveshop, puteţi intra în legătură cu un reprezentant Telekom Romania care vă va contacta pe numărul de telefon pe care îl indicaţi. În timp ce discutaţi telefonic cu agentul, veţi putea vedea live ce se întâmplă în magazin, dar și imagini cu produsele companiei.
Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania, precizează faptul că „noua funcționalitate este unică în piața de telecomunicații din România, şi prin ea redăm online experiența cumpărăturilor din magazinele fizice. Astfel, prin intermediul Live shop-ului, clienții beneficiază de o prezentare personalizată din partea unui agent, în care pot afla informațiile de care au nevoie, și pot achiziționa produsele și serviciile de telecomunicații de care sunt interesați”.
Contactarea agentului este gratuită, iar Live shop-ul este accesibil atât clienților Telekom Romania, dar și celor care interacționează pentru prima dată cu produsele și serviciile companiei. Programul magazinului este de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 17:00. Pentru a discuta cu reprezentantul companiei, cei care accesează chat-ul trebuie să-și dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.