Compania clujeană LIFE IS HARD a semnat un contract de finanţare UE în valoare de 14.850.322,12 lei, din care 10.122.484,75 lei. finanțare nerambursabilă, pentru a investi în dezvoltarea platformei 24Broker.ro bazate pe big data.
Oficialii companiei susţin că această investiție va transforma platforma 24broker în cel mai avansat instrument de management digital din piața de brokeraj în asigurări.
“Ne-am propus consolidarea capabilităților LIFE IS HARD pe zona de digitalizare, iar platforma 24broker este un proiect strategic pentru creșterea companiei în următorii 5 ani. Prin integrarea unor tehnologii de ultimă generație din domeniul inteligenței artificiale, platforma va veni cu o serie de inovații tehnologice inedite pentru industria de asigurări și în special pentru piața de brokeraj în asigurări din zona Sud Est Europeană”, precizează Cătălin Chiș, președinte al Consiliului de Administrație LIH.
În următoarele 28 de luni, compania va dezvolta mai multe module noi în 24broker, precum:
- Asistent virtual în vânzări, care va fi capabil să asiste consultantul în vânzări în procesul de sell și upsell către clienți, pe baza profilului de comportament și achiziții din trecut al clientului (asiguratului);
- Interfața de vânzare directă către client. În cadrul acestor interfețe B2C (magazine on-line), Clientul va fi asistat prin intermediul unor chatbot-uri.
- Predictive Analytics: prin care platforma 24Broker.ro va fi capabilă să ofere predicții cu privire la comportamentul portofoliului de clienți, inclusiv probabilitatea de churn a unei categorii de clienți, predicții cu privire la rata daunei; predicții cu privire la gradul de atriție al unor noi produse de asigurare; proiecția vânzărilor în funcție de date istorice și profil social media al cumpărătorilor.
- Pay As you Drive – va permite construirea de produse de asigurare auto și moto bazate pe parametrii recepţionaţi în timp real de la conducătorul auto.
Pentru definirea algoritmilor și a modelelor de analiză predictivă LIFE IS HARD va colabora, de asemenea, cu o echipă de cercetători științifici de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.
106 companii de brokeraj folosesc aplicația 24Broker, poziţionată drept soluția tehnologică lider pe piața de asigurări din România. În fiecare zi, peste 12 000 de brokeri emit polițe de asigurare prin 24Broker, iar în 2020 valoarea totală a primelor brute subscrise emise prin aplicație a fost de 622 000 000 euro.
LIFE IS HARD este prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București – piața AeRO. Recent, LIFE IS HARD a fost desemnată de către BVB drept una dintre cele 20 de companii care fac parte din indicele BET AeRO, care urmează a fi lansat pe 11 octombrie 2021, iar compania pregătește trecerea LIH pe piața principală a Bursei de Valori București – proiect estimat a se concretiza la începutul anului 2023.