La 6 luni de la achiziția pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, Orange şi noua entitate de servicii fixe Orange Romania Communications lansează, pe 28 martie, prima ofertă mixtă, ce se vrea „prima alegere” pentru servicii convergente în România.

Orange Romania Communications, operator de servicii fixe, încheie pe 28 martie 2022 procesul de tranziție către brandul Orange pentru toate produsele și serviciile sale, au anunţat astăzi într-o conferinţă de presă, oficialii operatorului, respectiv Mari-Noëlle JégoLaveissière, Deputy CEO, responsabilă de operațiunile Orange Group din Europa, Liudmila Climoc, CEO Orange România, Andrei Popovici, CEO Orange Romania Communications, Pierre-Etienne Cizeron, Chief Marketing Officer Orange România, Florin Popa, Director Business to Business Orange România, și Anne Imbert, DirectorBrand, Advertising și Conținut Orange Group. 

Magazinele și aplicațiile Orange Romania Communications vor avea un design nou, iar de luni va fi disponibilă prima ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications. De asemenea, furnizorului de servicii de data center Orange Business Services i se vor alătura resursele Orange Romania Communications, susţin oficialii companiei.

Pe 30 septembrie 2021, Orange a finalizat achiziția pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, redenumită Orange Romania Communications. În ultimele 6 luni, jumătate dintre clienții Orange Romania Communications cu servicii mobile asociate contractelor convergente a fost transferată de la conectivitate mobilă Telekom Romania Mobile în rețeaua Orange România. Soluția tehnică de transfer către conectivitate Orange este unică în rândul proceselor de M&A (mergers & acquisitions) din industria de telecomunicații, potrivit oficialilor operatorului. Procesul de schimbare a rețelei este detaliat aici.

”Pe 30 septembrie 2021, când am pornit în această nouă călătorie împreună, ne-am propus să le oferim clienților noștri aceeași experiență de top și un portofoliu comun de servicii. Azi, la 6 luni de la momentul tranzacției, marcăm mai mulți pași importanți în a ne atinge ambiția de a fi prima alegere pentru servicii convergente în România: Orange Romania Communications a încheiat tranziția către brandul Orange și venim către piață cu o ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications, care aduce în premieră viteze de internet prin fibră de până la 1.8 Gbps. Totodată, devenim un jucător mult mai puternic în piața locală de B2B.”, a precizat  Liudmila Climoc, CEO Orange România.

De pe 28 martie 2022, clienții Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center – 300, website orange.ro și social media Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și Twitter sub brandul Orange. Aplicația MyAccount Fix devine My Orange Fix.

Orange Romania Communications va continua să funcționeze ca entitate juridică separată, subsidiară a Orange România, a precizat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Clienții business vor avea acces la un portofoliu mai variat de soluții de smart city, cloud și securitate cibernetică, precum și la o echipă extinsă de specialiști și consultanți IT&C. Totodată, vor putea accesa una dintre cele mai bune și extinse infrastructuri fixe și mobile din România. Azi, Orange Business Services are 5 centre de date în București, Cluj-Napoca și Brașov.

Oferta din 28 martie aduce, în premieră la nivel național, un pachet care include Fibra 2000 cu viteze de până la 1.8 Gbps și router Wi-Fi 6 inclus, servicii mobile în rețeaua #1, Orange, și TV cu un conținut variat ce cuprinde noile canale Orange Sport și opțiunea HBO & HBO Max inclusă 12 luni.

Pentru clienții existenți ai uneia dintre cele două companii, pachetele de fibră-TV sau de servicii mobile pornesc de la 8 euro. De asemenea, clienții loiali primesc până la 10 euro reducere pentru fiecare an de vechime în rețeaua Orange sau Orange Romania Communications, la achiziționarea de dispozitive. Astfel, la formarea unui pachet convergent cu servicii fix-mobil, se poate achiziționa un televizor Samsung Smart TV 108 cm la prețul promoțional de 129 de euro, cu discount maxim de loialitate.

În același timp, clienții noi care vor să beneficieze de calitatea de top a rețelei și a serviciilor Orange pot alege un pachet cu servicii de internet prin fibră și TV de la 10 euro sau un pachet cu fibră-TV-mobil de la 16 euro.

Cu ocazia lansării noii oferte, abonații celor două companii vor avea acces 5G gratuit timp de o lună, disponibil atât abonaților persoane fizice, cât și juridice, ce se află în aria de acoperire și au un dispozitiv compatibil.

Oferta completă de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications, va fi disponibilă sub umbrela Orange Love, începând cu 28 martie.

Canalele Telekom Sport vor deveni Orange Sport – Grilele TV Orange și Orange Romania Communications vor cuprinde, în curând, și programele sportive Orange 1, 2, 3 și 4, unde se vor difuza competiții sportive de fotbal (UEFA Champions League, Liga 1, Liga 2 și Cupa României, La Liga și Serie A), baschet (NBA), handbal (EHF Champions League, European Cup feminin și masculin), rugby (6 Nations) și Formula 1.