Innoship, un start-up tech, eficientizează livrările Leroy Merlin

Retailerul francez, LEROY MERLIN, locul 2 pe piața de bricolaj din România, semnează un parteneriat cu Innoship, startup-ul care a primit recent prima rundă de finanțare pentru a deveni cel mai mare agregator pentru opțiuni de livrare rapidă din Europa Centrală și de Est. Innoship va gestiona, începând din noiembrie, livrarea comenzilor din cele 18 magazine, cât și comenzile online, se arată într-un comunicat de presă.

Innoship a dezvoltat o soluție de tip SaaS (software as a service) care permite companiilor din industria de retail și ecommerce să administreze mai eficient propriile contracte de curierat și multiplele opțiuni de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning.

Start-up-ul a fost înființat anul trecut, iar la începutul lui 2020, a implementat soluția pentru primii săi clienți, ajungând acum la peste 20.000 de comenzi gestionate zilnic. Pe lângă, LEROY MERLIN, platforma gestionează interacțiunile cu serviciile de curierat pentru clienți precum: Miniprix, Zapatos, B-mall.ro, Kalapod, OLX, Depanero, Network One Distribution, Dentstore, Oralix, Topline, Xpertbeauty.ro, Arco Expert, Algernon, Green-Future.ro, Mezoni.ro, Generalmotor, Elefant, Studio Moderna și mulți alții.

Retailerul francez de bricolaj, LEROY MERLIN deține în prezent 18 magazine în România, având o cifră de afaceri pe plan local în creştere cu 21% în 2019 faţă de anul precedent şi peste 2.500 de angajaţi.

Potrivit oficialilor companiei, Innoship eficientizează costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crește performanța de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă. Compania are în plan să devină cel mai mare agregator pentru opțiuni de livrare din Europa Centrală și de Est. CEO și Co-Fondator Innoship este Daniel Nicolae.