Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Innobyte: ţintim afaceri de 2 milioane euro în 2021

Innobyte, companie românească de dezvoltare software specializată în eCommerce, a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, cu 55% mai mare față de 2019. Reprezentanții companiei estimează că Innobyte va depăși pragul de 2 milioane de euro cifră de afaceri, iar EBITDA va ajunge la 460.000 de euro.

În 2020, profitabilitatea companiei s-a triplat față de 2019, EBITDA ajungând la 430.000 de euro.

Pentru anul în curs, Innobyte mizează pe o creștere a cifrei de afaceri cu 15%, păstrarea nivelului de profitabilitate și creșterea cu 25% a numărului de angajați.

Factorii care vor contribui la atingerea pragului estimat de Innobyte se referă atât la digitalizare, cât și la faptul că în 2021 nevoia de bază va fi legată de performanța platformelor existente și dezvoltarea de soluții care să plaseze fiecare business în topul căutărilor și accesărilor clienților și să-i diferențieze de concurență.

Utilizatorul este elementul în jurul căruia se va construi în 2021. De asemenea, se va menține tendința de securizare și creștere a performanței platformelor. Companiile din eCommerce vor implementa din ce în ce mai multe campanii pentru atragerea și retenția clienților – ceea ce va presupune dezvoltări noi și asigurarea unui cadru tehnic favorabil: va fi nevoie de magazine online care să funcționeze la parametri optimi, să asigure o experiență de navigare foarte bună, sigură și care să permită un trafic mai mare pe platformă, este de părere Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.

De asemenea, printre tendințele pieței de eCommerce se remarcă continuarea dezvoltării platformelor de tip marketplace, pentru oferirea unei game variate de produse, dar și dezvoltarea magazinelor nișate, unde se pune mai mult accent pe personalizare și crearea unei experiențe deosebite pentru clienți.

Modelul de subscription este o altă tendință ce se observă din ce în ce mai mult în eCommerce. Acesta permite magazinelor online să își asigure clienți recurenți pentru care vor livra produsele lor preferate cu o anumită regularitate. De asemenea, orientarea către dezvoltarea de aplicații mobile este în creştere.

În 2021, Innobyte își propune creșterea cu 25% a numărului de angajați, echipa urmând să ajungă la 50 de angajaţi.