În intervalul ianuarie-martie 2020, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 257,4 milioane de euro, în scădere cu 2.9% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente. Scăderea a fost mai pronunțată în luna martie, în contextul crizei generate de epidemia COVID-19.
La 31 martie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.768.700 de clienți, în creștere cu 1% comparativ cu finalul T1 2019.
La finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 538.000 clienți, în creștere cu 4% faţă de T1 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 362.900 de clienți, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă din 2019.
De la începutul anului 2020 Orange a oferit acces la conectivitate 4G+ în 443 de noi localități și orașe, pentru peste 170.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii martie, 53.86% din populația țării avea acces la viteze 4G+.
La finalul primului trimestru al anului, acoperirea 4G a Orange era de 98.63% din populația țării și 100% din cea urbană.
Consumul de date mobile a crescut cu 39% în T1 2020 comparativ cu T1 2019.
În luna ianuarie, Orange a extins reţeaua 5G în două noi locaţii din ţară: Braşov şi Poiana Braşov.
De asemenea, în primul trimestru al acestui an a fost extinsă și reţeaua proprie de fibră optică. La 31 martie 2020, rețeaua Orange de fibră optică era disponibilă la nivel național, în peste 50 de localități, din județele Arad, Bacău, Brașov, Cluj, Iași, Neamț, Timiș, precum și în anumite zone din București.
Luna martie a marcat totodată o nouă premieră, odată cu lansarea serviciului de roaming 5G în Emiratele Arabe Unite, prin parteneriatul încheiat cu operatorul local Etisalat. Orange România a devenit astfel primul operator din România care oferă clienților săi acces la tehnologia 5G în afara granițelor țării.
Pe segmentul B2B, în primul trimestru al anului 2020 a fost înregistrată o creștere de 21% a cererii pentru soluții ITC, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Cererea de servicii din partea companiilor mici și mijlocii a crescut cu 150 % față de T1 2019. Cererea de soluții de securitate cibernetică a crescut cu 70% față de primul trimestru al anului trecut.
În luna februarie a acestui an, Orange Money a lansat opțiunea de transferuri valutare în aplicația mobilă. Astfel, utilizatorii Orange Money pot face transfer în 18 valute direct din contul de lei, către o persoană fizică sau juridică, în România sau în străinătate. Transferurile au comision 0, iar pentru suport, fiind disponibilă asistență locală 24/7 în limba română.
Numărul de utilizatori Orange Money a crescut cu 50% în T1 2020 comparativ cu T1 2019, depășind 200.000 clienți la 31 martie 2020. Totodată, în primul trimestru din 2020, numărul tranzacțiilor a crescut de 9 ori, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În perioada ianuarie – martie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar valoarea tranzacțiilor de tip plăți facturi și reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu peste 35%.
În luna martie, Orange a lansat Yoxo, primul abonament 100% digital, complet configurabil de către utilizatori, administrat exclusiv prin intermediul unei aplicaţii mobile dezvoltată pentru Android şi iOS. Eliminând nevoia de a merge fizic într-un magazin, utilizatorii pot efectua toate operațiunile direct de pe telefonul mobil.