Cifra de afaceri consolidată a grupului Orange Romania a fost de 699 de milioane de euro în primele șase luni din 2024, în scădere cu 7,7% față de semestrul întâi din 2023.
La 30 iunie 2024, Grupul Orange Romania oferea servicii mobile pentru 9,3 milioane de clienți[i], internet fix în bandă largă pentru 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit pentru 1,1 milioane de clienți, conform unui comunicat de presă al operatorului.
În acest semestrul s-a finalizat fuziunea dintre Orange Romania S.A. (ORO) și Orange Romania Communications S.A. (OROC), prin absorbția OROC de către ORO, ce a permis crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat, începând cu 1 iunie 2024.
Rețeaua 5G/5G+, despre care oficialii operatorului susțin că oferă cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, s-a extins din acest semestru în Pitești, iar cifra totală de orașe cu prezență 5G a crescut la 39.
Acoperirea 4G a ajuns la 98,79% din populație, iar cea 4G+ la 83,13% la finalul lunii iunie 2024.
Julien Ducarroz, CEO Orange Romania, precizează că „Pentru lunile următoare, factorul de presiune pentru îmbunătățirea performanței noastre există, dar suntem încrezători că strategia pe care am început să o implementăm ne va permite să ne obținem rezultate mai bune și să ne adaptăm mai bine la provocările pieței.”
H1-2024-Press-ReleaseOrange Romania a lansat în acest semestru și un nou portofoliu de pachete cu internet prin fibră și TV prin cablu, ce cuprinde doar 4 pachete, „Entry”, „Extra”, „Supreme” și „Premiere”, cu avantaje precum abonamente Netflix și HBO incluse pe toată durata contractului, router de ultimă generație și Ultra Wi-Fi 6 Mesh, precum și discounturi la televizoare, tablete, camere de supraveghere.
În semestrul al doilea, YOXO a atras cu 55% mai mulți clienți noi față de perioada similară a anului trecut. Aceștia preferă din ce în ce mai mult să își instaleze YOXO folosind eSIM, completând parcursul 100% digital pe care primul abonament de mobil fără perioadă contractuală din România și la cele mai mici prețuri, începând cu 9 lei, l-a lansat pe piața locală în urmă cu 4 ani.
În mai, programul Orange de economie circulară “Re” – Reparare, Reciclare, Recondiționare, Recumpărare a împlinit 2 ani. Peste 82.000 de telefoane au fost recumpărate de la clienți în H1 2024, pentru a fi reintroduse în economia circulară prin reciclare sau reparare.
Fundația Orange, prin programe de educație și incluziune digitală dedicate unor grupuri țintă diverse, a ajuns în prima parte a lui 2024 la peste 44.000 de persoane. Orange Digital Center a împlinit un an de la lansare la finalul lunii iunie, peste 4000 de adulți și adolescenți urmând cursurile gratuite de formare sau reconversie profesională.