Huawei Consumer Business Group se asociază cu Skyscanner pentru a oferi utilizatorilor săi, prin motorul de căutare Petal Search, acces la mii de opțiuni de zboruri, hoteluri și servicii de închiriere a mașinilor. Utilizatorii pot să compare mai multe opțiuni înainte de a fi direcționați automat către site-urile de rezervare. Petal Search va oferi idei și recomandări unice pe canalul de turism Petal Search și va evidenția ofertele. Canalul poate fi accesat prin aplicația mobilă Petal Search, pe versiunea web Petal Search, HUAWEI Assistant, sau glisând în partea de jos pe telefonul Huawei pentru a afișa bara motorului de căutare.
Pe măsură ce restricțiile de călătorie se ridică, numărul rezervărilor pentru vacanțe crește. Date recente din sondajul realizat de compania de turism Skyscanner arată că 86% dintre persoanele interesate de călătorii plănuiesc să cheltuiască mai mult sau aceeași sumă ca înainte de pandemie, totuși, jumătate dintre ei plasându-se în prima categorie. Cererea pentru călătorii revine în multe regiuni din lume, volumul căutărilor globale crescând în martie cu 20% față de luna precedentă.
Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Service Europe, este de părere că „Lumea se deschide din nou către turism, iar oamenii încep să călătorească cu încredere. Prin urmare, am conceput acest parteneriat la momentul potrivit, pentru ca utilizatorii noștri să profite la maxim de binemeritata vacanță de vară.”
„Suntem încântați să colaborăm cu Huawei pentru a promova căutarea de zboruri în Petal Search cu API-ul nostru lider în industrie. Utilizatorii Petal Search vor putea acum să găsească cu ușurință milioane de combinații de zboruri către destinații din întreaga lume, cu cele mai competitive prețuri și rezultate rapide.”, completeazăt Sonja Balcer, Director of Affiliate Marketing, Skyscanner.