Grupul DIGI a încasat venituri de 385 milioane euro în T3 2022

Digi Communications N.V., compania mamă a operatorului de telecomunicații RCS & RDS, a înregistrat în T3 2022 venituri consolidate la nivel de grup în creştere cu 19%, până la un total de 385 milioane de Euro faţă de trimestrul al treilea din 2021. EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 6,4%, de la an la an, până la 127 milioane de Euro. Baza de utilizatori, în creştere şi ea, a ajuns la 20.1 milioane de RGU, adăugând 2.7 milioane de unități la sfârșitul celui de-al treilea trimestru, anunţă operatorul într-un comunicat de presă despre raportul financiar disponibil aici

În România, DIGI a depășit 15.1 milioane de RGU, atât în serviciile mobile, cât și în cele fixe, cu o creștere de 9,8% față de anul precedent. Oficialii operatorului punctează faptul că şi-au menținut poziția de lider pe segmentul de portabilitate, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă crescând cu 17%, de la an la an, ajungând la un total de 4,7 milioane. Numărul utilizatorilor de servicii fixe s-a majorat în trimestrul al treilea, prin extinderii bazei de clienți de televiziune cu plată, care a mai atras 0.3 milioane de utilizatori, și a creșterii segmentului de servicii de bandă largă, cu 11%, până la un total de 4.1 milioane.

Veniturile operațiunilor din Spania au crescut cu 35%, ajungând la 128 de milioane de Euro, numărul de utilizatori de telefonie mobilă majorându-se cu 29%, iar serviciile în bandă largă crescând cu 90%. Astfel, utilizatorii de servicii mobile au depășit 3,6 milioane, în timp ce segmentul de bandă largă a atins 746.000 de RGU. Filiala Digi din şi-a majorat numărul de utilizatori de telefonie mobilă la 359.000. Valoarea vânzărilor a depășit 7,1 milioane de Euro, în creștere cu 15%, de la an la an.

Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, comentează rezultate financiare ale companiei declarând că „Suntem încântați că am încheiat acest trimestru cu o creștere accelerată a numărului de servicii și cu rezultate solide pe cele mai mari piețe ale noastre, România și Spania. Deși evoluțiile recente ale economiei ne-au afectat, alături de întreaga comunitate, realizările noastre reflectă poziția solidă pe care ne-am consolidat-o, de-a lungul anilor, prin investiții continue în infrastructură și tehnologie de ultimă generație. Ne menținem angajamentul de a ne extinde și de a îmbunătăți oferta de servicii pe piețele noastre existente, precum și dincolo de acestea”.