GALA LADIES 4TECH 2021: Camelia MARIA, Digi – Din cei peste 14.000 de angajaţi ai grupului Digi, 4.000 sunt femei, iar în zona managerială femeile au o pondere de 40%

Camelia MARIA, HR Director Digi, a primit
Premiul LADY IN HR TECH, la GALA LADIES 4TECH 2021

Camelia MARIA @ GALA “LADIES 4TECH” 2021, prima ediţie a Galei virtuale a Excelenţelor feminine în Ştiinţă, Tehnologie şi Leadership organizată de Digital Transformation Council, Revista COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV pe 26 martie 2021, în prezenţa Excelenţelor sale Ambasadoarele României la UE şi UNESCO, doamnele Luminiţa Odobescu şi Simona-Mirela Miculescu, care au deschis lucrările Galei cu două intervenţii live de la Paris şi Bruxelles. GALA a fost moderată de către Ion Vaciu, Preşedinte Digital Transformation Council şi Roxana Onea, Redactor şef Revista COMUNICAŢII Mobile. Premiile GALEI LADIES 4TECH au fost acordate în urma consultării a peste 5000 de cititori şi specialişti ai portalului www.comunic.ro şi din ecosistemul social networks (LinkedIn, Twitter, Facebook).

“La nivelul grupului Digi își desfășoară activitatea peste 14.000 de salariați, dintre care 4.000 sunt femei, adică 31% din total, o pondere specifică industriei în care activăm. În zona managerială, femeile au o pondere de 40%.

De 8 martie, am celebrat activitatea salariatelor care își desfășoară activitatea în meserii destinate cu precădere bărbaților.

Pe termen lung gândim creșterea interesului către domeniu STEM – Science, Technology, Engineering, Mathematics -, avem în vedere colaborarea cu mediul academic și cu învățământul preuniversitar.

Care este percepția ta despre lucrul într-o industrie dominată de bărbați?

A activa alături de colegi bărbați este uneori un lucru benefic în sensul în care împărtășim din abilitățile și aptitudinile specifice pe diverse roluri. Încercăm să desfășurăm proiecte comune atât în echipe mixte sau interdepartamentele, cu extindere la nivel național, care să implice categorii de salariați de ambele genuri astfel încât să putem împărtăși din abilități și să avem, cumva, o creștere susținută împreună.

Cifrele bune pe portabilitate pe care le înregistrează Digi sunt efectul calității serviciilor furnizate, sunt consecința suportului pe care îl furnizăm clienților, și nu a tarifelor pe care le practicăm.

Principala provocare a Digi în acest an este menținerea pe această poziție de top și să dezvoltarea operațiunilor în România și în afara țării. De asemenea, investim în dezvoltarea salariaților, în susținerea acestora în plan emoțional și, chiar, financiar, şi iată că am reuşit să securizăm locurile de muncă, cu impact asupra acestora.

Ne implicăm în dotarea unităților de învățământ cu diverse echipamente, plus conectarea acestora la servicii de comunicații.

Pandemia a adus cu sine, pe lângă numeroase lucruri negative, și o determinare a accelerării tehnologizării.”