Constantin MAREŞ, Executive Director in charge with IT, PMO & Transformation Office – OTP Bank Romania @ GALA DIGITAL TRANSFORMATION 2020 by COMUNICAȚII Mobile
- Pandemia ne-a prins într-un moment în care noi deja ne făcusem o strategie de digitalizare accelerată și de a veni cât mai mult în întâmpinarea clientului.
- Pandemia s-a dovedit și în cazul nostru ca fiind cel mai bun agent de schimbare. Am pus accent pe produsele full digital. Avem capacitatea să oferim persoanelor fizice posibilitatea de a deveni clienții noștri fără să mai vină fizic la bancă.
- În octombrie 2020, OTP Bank a implementat soluția de înrolare online (digital onboarding) pentru clienții persoane fizice, oferind acces la pachetul LeZero, un produs 100% digital, care conține cont curent în lei, card de debit Mastercard, Internet și Mobile Banking.
- Vom lansa un produs prin care creditele de nevoi personale vor putea fi accesate fără să mai fie necesară vizita la bancă, chiar și persoanelor care nu sunt clienți OTP Bank, ceea ce este un serviciu deosebit pentru piața din România.
- Am lansat un chatboot, prin care s-a clienții au putut să solicite amânarea plăților pentru ratele la credite şi 40% din cereri au venit prin acest canal. Această cifră ne-a convins că suntem pe drumul cel bun, dar încă suntem la început. Fără chatbot, call center-ul băncii ar fi intrat în colaps.
DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV.ro au organizat GALA DIGITAL TRANSFORMATION (DX) 2020 by COMUNICAŢII Mobile, ediţia XVII – virtual, pe 10 decembrie 2020 – Summit-ul anual al elitelor din IT&C şi industriile convergente din România