Frisbo și SmartBill devin parteneri, iar primul lor client este Xiaomi România

Frisbo, care se poziţionează drept platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, și SmartBill, cel mai folosit software de facturare și gestiune din România, au decis  să colaboreze pentru a simplifica modul în care magazinele online își extind vânzările în noi piețe din Europa și pentru a-și gestiona mai uşor operațiunile. Primul client al acestei colaborări este Xiaomi, cu magazinul online www.mi-home.ro

Integrarea celor două platforme este o premieră pentru fiecare, deoarece SmartBill va fi integrat pentru prima dată cu o soluție de efulfillment, iar Frisbo este la prima integrare cu un software financiar-contabil (ERP – Enterprise Resource Planning). 

Frisbo oferă magazinelor online potențial de extindere prin deschidere spre piețe noi, în prezent având active depozite în 6 țări, cu posibilitatea de a deservi 9 țări în regim de livrare a doua zi, prin partenerii săi de curierat. Până la sfârșitul anului 2021, Frisbo își propune să își extindă prezența în 12 piețe și să ofere next day delivery în 15 țări, acoperind astfel România, Ungaria, Polonia, Germania, Cehia, Austria, Slovacia, Belgia, Italia, Spania, Franța, Olanda, Portugalia, Moldova, Bulgaria. 

“Fulfillment automatizat înseamnă că putem să oferim un serviciu plug and play care este ușor de integrat cu principalele platforme de ecommerce și serviciile conexe acestora și care face posibilă extinderea facilă a magazinelor online în piețe multiple și pe diverse canale de vânzare. Am început anul 2021 cu integrarea SmartBill şi avem programată o categorie nouă de integrări în decursul acestui an”, precizează Bogdan Colceriu, CEO Frisbo

Mircea Căpățînă, cofondator SmartBill, explică faptul că“Integrarea cu un partener care oferă servicii de fulfillment, de nivelul Frisbo, este unul dintre pașii importanți din misiunea SmartBill de a deveni o rețea și nu doar o platformă de sine stătătoare, o rețea care va automatiza numeroase procese ajutând direct la creșterea unei afaceri. Magazinele online care folosesc SmartBill au astfel rezolvată problema până la punctul vânzării, așa că am vrut să le oferim plus valoare printr-o soluție de încredere care să ducă mai departe procesul, prin onorarea cât mai ușoară a comenzilor. Parteneriatul cu Frisbo ne dă încrederea că putem să le oferim clienților noștri nu doar o soluție automatizată de fulfillment, ci și oportunitatea de extindere a vânzărilor, ei putând acum accesa piețe noi printr-un cost scalabil, fără nevoia prealabilă de cunoștințe logistice zonale”.

Frisbo se poziţionează ca fiind platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire în Europa, lansată în 2014. Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor.

Dezvoltat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, SmartBill este în prezent cel mai utilizat și cel mai apreciat program de gestiune și facturare de pe piața din România, cu peste 50.000 de clienți în cloud. Prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 4.000.000 de facturi și se factureaza peste 12 miliarde de euro anual. 

În 2016, SmartBill a primit o investiție de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și Gecad Ventures, iar în februarie 2020 grupul norvegian Visma a preluat jumătate din compania sibiană, fondatorii rămânând în continuare la conducerea afacerii.

Compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 15.000.000 de lei în 2019, fiind unul dintre cei mai importanți jucători din piața softurilor financiar-contabile.